ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

تاریخ انتشار: ۱۲:۰۰ - ۱۱ دی ۱۳۹۶

آلبوم «موسیقی نو در ایران» منتشر شد

آلبوم «موسیقی نو در ایران» مجموعه‌ای از شش قطعه موسیقی آوانگارد و معاصر ساخته شش آهنگساز ازجمله علیرضا مشایخی، منتشر و روانه بازار موسیقی شد.

آلبوم «موسیقی نو در ایران» منتشر شدبه گزارش ریتم نو، این در حالی است که همزمان با نشر اثر، می‌توان آن را از طریق سایت «ریتمو»، به‌صورت آنلاین و قانونی خریداری کرد.

آلبوم «موسیقی نو در ایران» مجموعه‌ای از شش قطعه موسیقی آوانگارد و معاصر است که هر قطعه در این اثر توسط یکی از موسیقیدانان معاصر به ترتیب علیرضا مشایخی، علی گرجی، فرزیا فلاح، اشکان خمسه پور، آرش عباسی و آزاد حکیم رابط آهنگسازی شده است.

قطعات این آلبوم به‌صورت مستقل از هم هستند و هرکدام با ساز بندی خاص خود و فضای جداگانه، قصد بیان تفکری مختص به خود را دارد. از پرش‌های ملودیک و هارمونیک‌ قطعه اول تا ملودی و هارمونی آشناتر و درعین‌حال غنی پیانو در قطعه آخر، هرکدام قصه‌ای از زبان خود بیان می‌کنند که برای مخاطب آشنا به موسیقی نو جذابیت‌های خود را داراست.

مدیتاسیون - فردا، اپوس ۱۵۶ (علیرضا مشایخی)، پلی مرفز (علی گرجی)، پشت هیچستان (فرزیا فلاح)، راه‌حل‌های موازی (اشکان خمسه پور)، مخالف مغلوب (آرش عباسی) و دگرگون آزاد حکیم رابط،‌ عناوین قطعات این آلبوم هستند.

آلبوم «موسیقی نو در ایران» مجموعه‌ای از شش قطعه موسیقی آوانگارد و معاصر توسط موسسه فرهنگی هنری ماهور منتشر و روانه بازار موسیقی شده است و علاقه‌مندان می‌توانند جهت تهیه نسخه فیزیکی و اورجینال اثر، به مراکز معتبر فروش در بازار موسیقی مراجعه و یا نسبت به خرید آنلاین و قانونی آن از طریق www.ritmo.ir اقدام نمایند.


منبع: ریتم نو
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
تقویم هنری ادامه