ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

کد خبر: ۵۶۸۸۰
تاریخ انتشار: ۱۲:۵۴ - ۰۲ دی ۱۳۹۶

آلبوم «امشب» سومین اثر رسمی دانیال شهرتی منتشر شد

دانیال شهرتی، خواننده، آهنگساز و تنظیم‌کننده، سومین اثر رسمی خود را با عنوان «امشب» منتشر و روانه بازار موسیقی کشور کرد.

آلبوم «امشب» سومین اثر رسمی دانیال شهرتی منتشر شدبه گزارش خبرنگار ریتم نو، دانیال شهرتی که پیش‌ازاین دو آلبوم اموروسو و قو و دریا (بی‌کلام) را به انتشار رسانده بود در سومین اثر خود به پختگی لازم در موسیقی رسیده و این مسئله در آثارش کاملاً مشهود است و مخاطب هنگام گوش دادن به این آلبوم، با فضاها و سبک‌های گوناگون مواجه می‌شود.

آلبوم «امشب» دارای 9 قطعه به نام‌های امشب، هیچ مگو، هذیون، عصر پاییز، فوق‌العاده، بی‌حوصله، بوی گندم، چشمای شرقی و شانس است.

شهرتی در این آلبوم قطعه «هیچ مگو» را بر روی شعری از مولانا خوانده است و مه شاد عرب با 5 ترانه به‌عنوان ترانه‌سرای اصلی و مهدیه عرب با 2ترانه و مرجان زنگنه با 1ترانه در این اثر حضور دارند.

عمده آهنگسازی و تنظیم این آلبوم را دانیال شهرتی شخصاً بر عهده داشته است و مهدی بابایی، محمدرضا سبزواری و مهران فهیمی به‌عنوان آهنگساز در این اثر وی را همراهی کرده‌اند.

همچنین نیما رمضان (گیتار الکتریک)، خشایار فکی و مجتبی تقی پور (گیتار کلاسیک)، رامبد رافت (گیتار باس)، فرزام فکی (ویلن، کمانچه)، محمدرضا سبزواری (سوت) و محمد شعبانی (پرکاشن) نوازندگانی بودند که در کنار دانیال شهرتی (پیانو، ملودین و سه‌تار) به هنرنمایی در این آلبوم پرداخته‌اند.

قطعات این آلبوم در استودیو سفیر صوت، مسعود افجه ای و روندو استودیو به ضبط رسیده و علیرضا جوادی به‌عنوان ناظر ضبط در کنار این مجموعه حضورداشته است.

عکاسی کاور آلبوم را علیرضا جوادی و روندو استودیو بر عهده داشته‌اند که توسط روندو استودیو طراحی‌شده است.

آلبوم «امشب» سومین اثر رسمی دانیال شهرتی به همت شرکت آوای مهر میهن و تهیه‌کنندگی روندو استودیو، آذرماه سال جاری منتشرشده است و علاقه‌مندان می‌توانند برای تهیه نسخه دیجیتال این آلبوم به‌صورت قانونی به سایت بیپ تونز به نشانی www.beeptunes.com مراجعه نمایند.


منبع: ریتم نو
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
تقویم هنری ادامه