ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

تاریخ انتشار: ۱۱:۴۳ - ۲۶ آذر ۱۳۹۶
به خوانندگی علیرضا وکیلی منش و اسماعیل الّله دادیان

کنسرت گروه آهنگ در اصفهان برگزار می‌شود

کنسرت گروه آهنگ به آهنگسازی مهرداد ناصحی و حمیدرضا حسن پور و خوانندگی علیرضا وکیلی منش و اسماعیل الّله دادیان ۳۰ آذر و ۱ دی سال جاری در اصفهان برگزار می‌شود.

کنسرت گروه آهنگ در اصفهان برگزار می‌شودبه گزارش ریتم نو، کنسرت گروه موسیقی آهنگ در دو بخش روی صحنه می‌رود که در بخشی قطعاتی در دستگاه شور و آواز دشتی و بر روی اشعاری از حافظ و سایه به آهنگسازی مهرداد ناصحی اجرا می‌شود و در بخش دیگر قطعاتی در آواز افشاری و بر روی اشعاری از سعدی به آهنگسازی حمیدرضا حسن پور به اجرا درمی‌آید.

گروه آهنگ در سال‌های اخیر به سرپرستی مهرداد ناصحی کنسرت‌های متعددی در داخل و خارج از کشور به خوانندگی وحید تاج اجرا کرده است که به آخرین اجرای گروه در کشور قبرس و کنسرت در جشنواره فجر سال ۱۳۹۵ می‌توان اشاره کرد.

امین گلستانی (عود)، جمشید صفر زاده (سنتور)، کامران یعقوبی (تنبک)، امین دادوری (دف)، حمیدرضا حسن پور (تار) اعضای گروه موسیقی آهنگ را به سرپرستی مهرداد ناصحی نوازنده کمانچه تشکیل می‌دهند.

گفتنی است، کنسرت گروه موسیقی آهنگ به آهنگسازی مهرداد ناصحی و حمیدرضا حسن پور و خوانندگی علیرضا وکیلی منش و اسماعیل الّله دادیان ۳۰ آذر و ۱ دی سال جاری در اصفهان برگزار می‌شود و علاقه‌مندان جهت تهیه بلیت می‌توانند به سامانه نوای مهر به نشانی www.navayemehr.ir مراجعه نمایند.


منبع: ریتم نو
برچسب ها: گروه آهنگ کنسرت
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
تقویم هنری ادامه