ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

تاریخ انتشار: ۰۹:۲۶ - ۰۷ آذر ۱۳۹۶
طی دو شب و در تالار وحدت

کنسرت رامیز قلی‌اف و ارکستر سمفونیک فرهنگ و هنر برگزار می‌شود/ تیزر کنسرت

ارکستر سمفونیک فرهنگ و هنر با همراهیِ رامیز قلی‌اف طیِ دو شب در تالار وحدت روی صحنه می‌رود.

کنسرت رامیز قلی‌اف و ارکستر سمفونیک فرهنگ و هنر برگزار می‌شودبه گزارش ریتم نو، رامیز قلی‌اف نوازنده مشهور تار، اواخر ماه جاری به تهران می‌آید تا در کنار ارکستر سمفونیک فرهنگ و هنر، کنسرتی مشترک برگزار کند.

این کنسرت در روزهای سی آذر و یکم دی 1396 در تالار وحدت تهران روی صحنه می‌رود.

ارکستر سمفونیک فرهنگ و هنر را در کنسرتِ پیشِ رو، شهرام توکلی و علی‌اکبر قربانی رهبری می‌کنند. همچنین رشید وطن‌دوست به‌عنوان خواننده در کنار ارکستر حضور دارد.

تمامی قطعات این کنسرت توسط رامیز قلی‌اف انتخاب‌شده و «ارکستر سمفونیک فرهنگ و هنر» قطعات کلاسیک موسیقی آذربایجان را که برای تار و ارکستر تنظیم‌شده اجرا می‌کند.

ارکستر فرهنگ و هنر به همت سوسن تقی پور رئیس دانشگاه علمی کاربردی واحد 46 تهران، علی‌اکبر قربانی و شهرام توکلی (رهبران ارکستر) و جمعی از دانشجویان رشته‌ی موسیقی(نوازندگان) با ترکیب ارکستر سمفونیک، در تابستان 1393 تأسیس و در بهمن همان سال طی مراسمی در تالار وحدت و با حضور وزیر ارشاد آغاز به کارکرد.

این ارکستر تاکنون اجراهای موفقی درزمینه‌ی موسیقی کلاسیک و ایرانی در تالار وحدت، تالار رودکی، سالن ارکستریون مسکو و کنسرواتوار چایکوفسکی داشته است.

همچنین این ارکستر، سمفونیِ «افلاكيان» را تهیه، آهنگسازی و طیِ چهار شب در موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس اجرا کرده است.

کنسرت ارکستر سمفونیک فرهنگ و هنر با همراهی رامیز قلی‌اف نوازنده مشهور تار و اهل کشور آذربایجان، در روزهای سی آذر و یکم دی 1396 از ساعت 21:30 در تالار وحدت برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان می‌توانند بلیت‌های این کنسرت را از طریق سایت ایران کنسرت www.iranconcert.com تهیه کنند.









منبع: ریتم نو
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
تقویم هنری ادامه