ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

تاریخ انتشار: ۱۰:۴۳ - ۰۹ آبان ۱۳۹۶
نشست مشترک شاعران و ترانه‌سرایان با اهالی موسیقی

عصر شعر و ترانه برگزار شد

نشست پاییزی مشترک شاعران و ترانه‌سرایان با اهالی موسیقی تحت عنوان «عصر شعر و ترانه» در روز پنجشنبه 4 آبان با اجرای عبدالجبار کاکایی و با حضور محمدعلی بهمنی، محمد سلمانی و محمدرضا محمدی نیکو به‌عنوان کارشناس‌های ترانه، شعر کلاسیک و شعر آزاد در فرهنگسرای ارسباران برگزار شد.

عصر شعر و ترانه برگزار شدبه گزارش ریتم نو، در بخش کارگاهی، آثار شاعران توسط کارشناس‌های این نشست مورد نقد و بررسی قرار گرفت و در انتهای بخش کارگاهی به دو نفر از برگزیدگان این بخش ازنظر تیم کارشناسی، هدیه‌ای از طرف نشست «عصر شعر و ترانه» اهدا شد.

سید عباس سجادی، امیر ارجینی، کاوه جوادیه، صابر سعدی پور، میثم بهاران، سعید سکاکی، احمد امیرخلیلی، سمانه نایینی، افسانه حسنیه، مریم مایلی زرین، رسول پیره، مرتضی لطفی، آریا معصومی و... از دیگر شاعرانی بودند که در بخش شعرخوانی ویژه این نشست شعرخوانی داشتند.

محمدرضا محمدی نیکو و محمدعلی بهمنی نیز اشعاری را برای حاضران قرائت کردند.

مصطفی جلالی پور، مدرس آواز و خواننده گروه موسیقی «قمر» در نشست آبان ماه «عصر شعر و ترانه» دستگاه آوازی اصفهان را برای حاضران توضیح داد و با اشاره به گوشه‌های این دستگاه، قطعات معروف سنتی را که در این دستگاه خوانده‌شده بود را برای تماشاگران به‌صورت آواز زنده خواند.

گروه موسیقی «هیمن» به سرپرستی مجید حاجبی در این نشست اجرای موسیقی را بر عهده داشتند و در بخش پایانی نیز رضا شادکام یک قطعه را برای حاضران به اجرا درآورد.

عکس: شیما رضایی - پانیز فرامرزی
منبع: ریتم نو
برچسب ها: عصر شعر و ترانه
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
تقویم هنری ادامه