ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

کد خبر: ۵۶۵۱۶
تاریخ انتشار: ۰۸:۴۷ - ۲۵ مهر ۱۳۹۶

همخوانی حمید گودرزی و میلاد بابایی برای «من و شما»

سری جدید برنامه تلویزیونی «من و شما» از روز جمعه 21 مهرماه پخش خود را از شبکه شما آغاز کرد و میلاد بابایی به همراه حمید گودرزی بازیگر سینما و تلویزیون تیتراژ این برنامه را به‌صورت مشترک خواندند.

همخوانی حمید گودرزی و میلاد بابایی برای «من و شما»

به گزارش خبرنگار ریتم نو حمید گودرزی که این روزها سریال «هاتف» را در حال پخش از شبکه یک سیما دارد، پیش‌تر در سریال پیکسل و فیلم سینمایی دزدان خیابان جردن و چندین فیلم و سریال دیگر به خوانندگی پرداخته بود.

قطعه «پاییز برگشته» که تیتراژ سری جدید برنامه تلویزیونی «من و شما» است، با ترانه‌ای از مهدی ایوبی، ملودی میلاد بابایی و تنظیم امیر ارشیا تولیدشده و ایمان احمدزاده نیز وظیفه میکس و مسترینگ این قطعه را بر عهده داشته است.ضمن اینکه مسعود همایونی نیز گیتار الکتریک این قطعه را نواخته است.

برنامه «من و شما» به تهیه‌کنندگی هادی قندی و اجرای آرش ظلی پور جمعه‌ها ساعت 14 از شبکه شما پخش می‌شود و تاکنون توانسته با دعوت از چهره‌های مختلف هنری، مخاطبان زیادی را به خود جذب کند.

در نخستین برنامه سری جدید «من و شما» علی نصیریان بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون و همچنین امین قباد آهنگساز و خواننده جوان مهمانان این برنامه بودند.

گفتنی است؛ برنامه تلویزیونی «من و شما» با پرداختن به فضاهای هنر، موسیقی، ادبیات، نمایش و مراکز فرهنگی و مناطق دیدنی شهرهای مختلف کشور قصد دارد با نگاهی فرهنگی و هنری فضای شاد و مفرحی را برای مخاطبان خود فراهم کند.


نویسنده : حمیدرضا پیرمحمدی
منبع: ریتم نو
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
تقویم هنری ادامه