ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

کد خبر: ۵۶۱۶۹
تاریخ انتشار: ۱۶:۳۲ - ۲۷ مرداد ۱۳۹۶
شب گذشته و در سالن میلاد نمایشگاه؛

اشوان با تک قطعات محبوبش به روی صحنه رفت/ هواداران همچنان منتظر آلبوم!

تازه‌ترین کنسرت اشوان خواننده موسیقی پاپ کشورمان در حالی شامگاه پنجشنبه 26 مردادماه و در دو سانس در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار شد که این خواننده تاکنون آلبوم رسمی منتشر نکرده و هواداران همچنان منتظر نخستین آلبوم خواننده محبوبشان هستند.

اشوان با تک قطعات محبوبش به روی صحنه رفت/ هواداران همچنان منتظر آلبوم!به گزارش خبرنگار ریتم نو اشوان که هم‌اکنون در تدارک تولید نخستین آلبوم خود و همچنین تور کنسرت‌های خود در شهرهای مختلف کشور است، شامگاه پنجشنبه 26 مردادماه در دو سانس در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران به روی صحنه رفت تا دیداری دوباره با هواداران خود در پایتخت داشته باشد.

کنسرت اشوان به همت موسسه فرهنگی هنری «آوای دوران» به مدیریت سرکار خانم کاویانی و تهیه‌کنندگی «رسول ترابی» برگزار شد.

اشوان در این کنسرت از دکور جالبی استفاده کرده بود و در کنار نورپردازی، دو تابلو در سمت چپ و راست استیج قرار داشت که نام این خواننده بر روی آن نوشته‌شده بود.

همچنین تابلوهای دایره‌ای شکل از سقف استیج آویزان بود و کلمه «ASH» که مخفف نام این خواننده است، بر روی آن حک‌شده بود.

در ابتدا قطعه «شمع هارو روشن کن» نواخته شد و سپس اشوان در میان تشویق‌های هواداران به روی استیج آمد و این قطعه را اجرا کرد.

پس از اجرای این قطعه، اشوان ضمن خوشامدگویی به هواداران گفت: «من شدیدا دل‌تنگ شما بودم و انگیزه بسیار زیادی دارم که امشب بتوانم قشنگ‌ترین خاطره شمارا ثبت کنم.»

اشوان در ادامه قطعات حواست نیست، بعد من، تنها شدم، چه خوبه حالم، چرا گریه کردم، هنوزم میشه، دوباره تو، من آدم رویای تو نیستم، تولد و بهت مریضم را اجرا کرد و شبی به‌یادماندنی را برای طرفدارانش رقم زد.

نیما رمضان (رهبر ارکستر و نوازنده گیتار الکتریک)، ساسان هاشمی (کیبورد)، فرزاد ماهان (کیبورد)، مصطفی شعبانی (ساکسوفون)، مهرداد داربوکا (تمبک)، برنا شفیع زاده (درامز)، آرش سعیدی (گیتار باس) و رایین نورانی (ویولن) اعضای ارکستر اشوان را در این کنسرت تشکیل دادند.

پدر و مادر اشوان، مهیار رضوان، احسان کرمی و سعید شمس ازجمله مهمانان سانس دوم این کنسرت بودند.

در هنگام اجرای قطعات بعد من، تنها شدم، چرا گریه کردم، من آدم رویای تو نیستم و تولد موزیک ویدئو این قطعات نیز برای هواداران پخش شد.

در هنگام اجرای قطعات هنوزم میشه و بهت مریضم اشوان به نواختن گیتار پرداخت.همچنین در هنگام اجرای قطعه بهت مریضم، اشوان از هواداران درخواست کرد تا با روشن کردن نور تلفن های همراه خود سالن را ستاره بارون کنند.

اجرای مجدد قطعات تنها شدم و بهت مریضم حسن ختام این کنسرت بود.

گزارش تصویری از کنسرت اشوان


نویسنده : حمیدرضا پیرمحمدی
منبع: ریتم نو
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
تقویم هنری ادامه