ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

کد خبر: ۵۶۰۵۹
تاریخ انتشار: ۲۳:۳۵ - ۰۹ مرداد ۱۳۹۶
با اجرای پرفورمنس «موسیقی برای صلح»؛

گروه موسیقی «پیل دم» روی صحنه رفت

تازه‌ترین اجرای گروه موسیقی «پیل دم» به سرپرستی ژوبین عسکریه در قالب فستیوال شب شنبه‌ها، شامگاه شنبه 7 مردادماه در تئاتر مستقل تهران برگزار شد.

گروه موسیقی «پیل دم» روی صحنه رفت
به گزارش خبرنگار ریتم نو این گروه در این کنسرت با پرفورمنس «موسیقی برای صلح» به روی صحنه رفت و هدف اصلی این گروه در این پرفورمنس تأثیر موسیقی بوده است.
در این پرفورمنس گروه «کاپوئرای دوما» به سرپرستی مهدی رحیمی به روی صحنه رفتند و برای اولین بار در ایران این پرفورمنس را اجرا کردند.کاپوئرا یک هنر رزمی برزیلی است که در حقیقت مبارزه را بازی می‌کنند و به نمایش می‌گذارند.
این گروه در بخش دیگری از برنامه، از سماع با حضور رضا بروغنی استفاده کردند. بخش دیگری از این پرفورمنس نیز به هم‌آوایی موسیقی در رنگ‌ها اختصاص داشت که با همراهی ماهیار چرمچی انجام شد. در ادامه نیز پرفورمنس تنهایی انسان در شب جنگل به نمایش درآمد که با حضور سروش کریمی نژاد به تصویر کشیده شد.
گروه پیل دم در این کنسرت قطعاتی همچون کهکشان، خورشید، آسمان، رود، بی‌زمانی، شب جنگل، باران، ستارگان، درخت و... را اجرا کرد.
ژوبین عسکریه (خواننده و نوازنده دیجیریدو)، شادرخ گلچین معانی (خواننده و نوازنده دیجیریدو)، میثم امینی (پرکاشن و اره)، ریما حسن زاده (گیتار باس)، پوربه ترک زاده (خواننده و نوازنده هنگ درام)، علی بختیاری (درامز)، سیاوش الهی نیا (دیوان، رباب و دف)، سحر میرهاشمی (پرکاشن) و علیرضا چرمچی (گیتار الکتریک و اصوات کامپیوتری) اعضای ارکستر این گروه را تشکیل دادند.

نویسنده : حمیدرضا پیرمحمدی | شایان شهسواری
منبع: ریتم نو
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
تقویم هنری ادامه