ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

تاریخ انتشار: ۱۲:۱۷ - ۰۹ مرداد ۱۳۹۶
با اشعاری از "سایه" و آهنگسازی کاوه صالحی؛

"این هم حکایتی است" با صدای پوریا اخواص منتشر می‌شود

پرده هنر موسیقی آلبوم «این هم حکایتی ست» را با آهنگسازی کاوه صالحی و خوانندگی پوریا اخواص ۱۰ مردادماه روانه بازار موسیقی می‌کند.
این هم حکایتی استبه گزارش ریتم نو این مجموعه شامل ۹ قطعه موسیقایی با عناوین: هوای رویت، والس شیوا(بی‌کلام)، همنشین دیرینه، ارغوان، آواز، این هم حکایتی ست، قطعات هفت - هشت بی‌کلام است که نوع آهنگسازی و تنظیم قطعات آرام و عاشقانه نیز است و همچنین کلیه اشعار این آلبوم از هوشنگ ابتهاج(سایه) از مجموعه سیاه‌مشق و تاسیان استفاده‌شده است.
این هم حکایتی ست در استودیو کرگدن و راز واژه‌های ماندگار به مرحله ضبط و تولید رسیده و کاوه صالحی (آهنگساز)، پوریا اخواص  (خواننده)، عرفان خالدی(تنظیم قطعات)، پدرام فر یوسفی(ویلن)، بهنام ابوالقاسم (پیانو)، آتنا اشتیاقی(ویلن‌سل)، سایوری شفیعی(کلارینت) و شقایق صادقیان(فلوت) هنرمندان این آلبوم را تشکیل می‌دهند و پیمان حاتمی(میکس و مسترینگ) و همچنین صدابرداری آن بر عهده‌ی: رضا فرهادی، مجید پوستی، پیمان حاتمی و رضا سجادی نیز است.
لازم به ذکر است آلبوم این هم حکایتی ست ۱۰ مردادماه توسط نشر پرده هنر موسیقی روانه بازار موسیقی می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به مراکز تهیه و فروش آلبوم نسبت به خرید این مجموعه هنری اقدام کنند.


منبع: ریتم نو
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
تقویم هنری ادامه