ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

کد خبر: ۵۶۰۵۱
تاریخ انتشار: ۱۰:۲۴ - ۰۹ مرداد ۱۳۹۶
در فستیوال شب شنبه‌ها؛

گروه «Unpacked Brain» راوی داستان علی یوسفی نژاد شد

گروه موسیقی راک «Unpacked Brain» به سرپرستی علی یوسفی نژاد شنبه‌شب 7 مردادماه سال جاری در تئاتر مستقل تهران به دیدار مخاطبانش رفت.
گروه «Unpacked Brain» راوی داستان علی یوسفی نژاد شدبه گزارش خبرنگار ریتم نو این گروه که در قالب فستیوال شب شنبه‌ها تحت عنوان «ژرفای ذهن» را روی صحنه برد، پیش از اجرا از طریق راوی به مخاطبانش گفت: «صندوقچه‌ای پر از اسرار دارد که هر چیزی را در آن پنهان می‌کرد. تمام آن صندوقچه اتفاقات زندگی علی یوسفی نژاد است.»
در ابتدا با ورود صندوقچه‌ای به روی صحنه دو قطعه « خاطرات گم‌شده» و «شهر غرق‌شده» به اجرا درآمدند و بازیگری که کار پرفورمنس اجرا را در اختیار داشت با کشیدن نقاشی و پاره شدن آن به دست شخصی مواجه می‌شود.
در ادامه «ریشه» و «روزها» اجرا شد که در اجرای نمایشی این قطعات بازیگر بعد از پاره شدن نقاشی گیتار می‌زند اما کسی او را قبول نمی‌کند به‌تدریج سعی در پیشرفت خود می‌کند.
پیش از اجرای قطعه «صورت عشق»، علی یوسفی نژاد تشکر ویژه‌ای از همسر خود می‌کند و در ادامه قطعه «زمزمه» شنیدنی می‌شود.
قطعه پایانی بانام «اکتیویتی» بود که گویی بازیگر پرفورمنس آن بعد از مشکلات بسیاری که سر راه خود داشت در آخر به هدف خود می‌رسد و گروهی را بانام «Unpacked Brain» تشکیل می‌دهد و این‌گونه پرفورمنس گروه یوسفی نژاد به پایان می‌رسد.
سعید فرنژاد (گیتار)، علی یوسفی نژاد (آهنگساز و نوازنده گیتار الکتریک)، علی سیف (کیبورد و پیانو)، امیررضا مروجی (گیتار باس) و محمد میربلند (درامز) اعضای گروه را در این کنسرت تشکیل می‌دادند.
اعضای گروه داتیک، آندره خاچیکیان، آیدین حسن‌زاده و استاد علی اصفهانی ازجمله مهمان حاضر در سالن بودند.
این پرفورمنس از دو پارت تشکیل‌شده که در پارت اول گروه «پلک» به روی صحنه رفت و در پارت دوم هم گروه Unpacked Brain قطعات خود را اجرا کرد.
گفتنی است؛ پرفورمنس گروه Unpacked Brain در تاریخ 7 مردادماه و در یک سانس (ساعت 20) در تئاتر مستقل تهران برگزار شد.


نویسنده : شاهین عزیزی | عکس: عرفان زاده سلطان
منبع: ریتم نو
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
تقویم هنری ادامه