ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

کد خبر: ۵۶۰۴۰
تاریخ انتشار: ۱۴:۵۴ - ۰۷ مرداد ۱۳۹۶
استقبال فوق‌العاده از نخستین اجرای زنده این خواننده؛

بلیت‌های کنسرت بهنام بانی در کمتر از 15 دقیقه به اتمام رسید

بلیت‌های نخستین کنسرت رسمی بهنام بانی خواننده موسیقی پاپ کشورمان در کمتر از 15 دقیقه به اتمام رسید.
بلیت‌های کنسرت بهنام بانی در کمتر از 15 دقیقه به اتمام رسیدبه گزارش خبرنگار ریتم نو نخستین کنسرت رسمی بهنام بانی در حالی در تاریخ 20 مردادماه و در دو سانس در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار خواهد شد که تمامی بلیت‌های اجرای زنده این خواننده در کمتر از 15 دقیقه پس از باز شدن سامانه فروش به اتمام رسید و این خواننده و هوادارانش رکورد فوق‌العاده‌ای را به ثبت رساندند و با توجه به فروش سریع بلیت‌ها، احتمالاً باید منتظر تمدید این کنسرت باشیم.
این خواننده که هم‌اکنون در تدارک تولید نخستین آلبوم رسمی خود است، قرار است در این کنسرت تمام قطعات منتشرشده خود ازجمله «عاشقم کرده»، «همه دنیام»، «علاقه خاص» و... را به همراه پنج قطعه جدید اجرا کند.
بهنام بانی دقایقی پس از اتمام بلیت‌های کنسرتش با انتشار پستی در صفحه شخصی خود ضمن تشکر از هوادارانش، نوشت: «نمیدونم چی بگم امیدوارم که بتونم قدردان این همه لطفتون باشم.خداروشکر در کمتر از 15 دقیقه بلیت‌ها به پایان رسید.ممنونم از همتون.»
گفتنی است؛ نخستین کنسرت بهنام بانی در تاریخ 20 مردادماه و در دو سانس (ساعت 19 و 22) در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران و به همت شرکت «آوای فروهر» به مدیریت برادران حاتم پور برگزار خواهد شد.

البته تعداد انگشت شماری از صندلی‌های این کنسرت در رزرو است.


نویسنده : حمیدرضا پیرمحمدی
منبع: ریتم نو
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
تقویم هنری ادامه