ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

کد خبر: ۵۶۰۲۸
تاریخ انتشار: ۱۵:۳۵ - ۰۴ مرداد ۱۳۹۶
در تاریخ 20 مردادماه و در سالن میلاد نمایشگاه؛

بهنام بانی برای نخستین بار به روی صحنه می‌رود

نخستین کنسرت رسمی بهنام بانی خواننده جوان موسیقی پاپ کشورمان در تاریخ 20 مردادماه در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار خواهد شد.

بهنام بانی برای نخستین بار به روی صحنه می‌رودبه گزارش خبرنگار ریتم نو بهنام بانی که طی ماه‌های گذشته قطعات موفقی را منتشر کرده است، نخستین کنسرت خود را در تاریخ 20 مردادماه در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار خواهد کرد و برای نخستین بار میزبان هواداران خود در پایتخت خواهد بود.

بانی از بهمن‌ماه سال 95 همکاری خود را با شرکت «آوای فروهر» به مدیریت برادران حاتم پور آغاز کرد و در طی این مدت چندین قطعه موفق را منتشر کرد که قطعه «اخماتو وا کن» با ترانه‌ای از عاطفه حبیبی و آهنگسازی و تنظیم حامد برادران، تازه‌ترین اثر این هنرمند جوان است.

بهنام بانی که هم‌اکنون در تدارک تولید نخستین آلبوم رسمی خود است، قرار است در این کنسرت تمام قطعات منتشرشده خود از جمله «عاشقم کرده»، «همه دنیام»، «علاقه خاص» و... را اجرا کند.

گفتنی است؛ نخستین کنسرت بهنام بانی در تاریخ 20 مردادماه در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار می‌شود و علاقه‌مندان جهت تهیه و رزرو بلیت می‌توانند از ساعت 14 روز شنبه 7 مردادماه به سایت ایران کنسرت به نشانی www.iranconcert.com مراجعه نمایند.



نویسنده : حمیدرضا پیرمحمدی
منبع: ریتم نو
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
تقویم هنری ادامه