ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

تاریخ انتشار: ۱۲:۰۴ - ۰۲ مرداد ۱۳۹۶

بهرام رادان به پروژه «سی» پیوست

بهرام رادان (بازیگر سینما) به پروژه «سی» پیوست تا برای اولین بار حضور در عرصه تئاتر را با این پروژه که اثری از همایون شجریان و سهراب پورناظری است، تجربه کند.

بهرام رادان به پروژه «سی» پیوستبه گزارش ریتم نو بهرام رادان از چند روز قبل تمرینات فشرده خود را زیر نظر علی‌اصغر دشتی – كارگردان بخش نمایش پروژه - آغاز کرده و خود را برای ایفای نقش «زال» آماده می‌کند. او قرار است در کنار هنرمنداني چون سحر دولتشاهی، مهدی پاکدل، بانیپال شومون و حسین صوفیان ایفای نقش کند.

پروژه «سی» در حال حاضر آخرین روزهای تمرین خود را پشت سر می‌گذارد و گروه از امروز (اول مردادماه) تمرینات نهایی خود را در مجموعه فرهنگي- تاریخی «سعدآباد» آغاز کرده است.
همايون شجريان و سهراب پورناظری - خواننده، آهنگساز و تهیه‌کنندگان پروژه «سی»- درباره روند این کار توضیح می‌دهند: «پس از تمرینات جداگانه بخش‌های مختلف، هم‌اکنون تمرینات هم‌زمان سه بخش موسیقی، تکنولوژی‌های تصویری و تئاتر در حال انجام است و این در حالی است که این بخش‌ها در ماه‌های گذشته به‌صورت جداگانه مشغول تمرین بودند و حالا در زمان باقی‌مانده تا اجرا قرار است تمرینات به‌صورت هم‌زمان و فشرده انجام شود. تمام تلاش دست‌اندرکاران این پروژه آن است که با تکیه‌بر فرهنگ و اندیشه ایرانی و با ابزارهای موسیقی،‌ نمایش و تکنولوژی‌های تصویری، مخاطبان امروز را با بخشی از هویت فراموش‌شده خویش آشنا کنند.»
پروژه «سی» به تهیه‌کنندگی موسسه فرهنگی هنری «دل آواز» و «بارانا» و با همراهی شرکت سامسونگ از 15 مردادماه در مجموعه تاریخی کاخ سعدآباد به روی صحنه خواهد رفت.

منبع: ریتم نو
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
تقویم هنری ادامه