ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

کد خبر: ۵۶۰۰۶
تاریخ انتشار: ۱۸:۰۲ - ۰۱ مرداد ۱۳۹۶
با اعلام اخذ مجوز برای نخستین قطعه رسمی

توقف پروژه‌های سینمایی گروه داتیک برای تولید آلبوم

داتیک که با حضور روی صحنه فستیوال شب شنبه‌ها، پروژه موسیقی سینمایی خود را موقتاً به اتمام رساند تا آماده تولید نخستین آلبوم خود شود، با اعلام این خبر اجرایش در تئاتر مستقل تهران را رقم زد.
توقف پروژه‌های سینمایی گروه داتیک برای تولید آلبومبه گزارش خبرنگار ریتم نو در ابتدا، احسان کاویانی خبر پایان موقتی پروژه سینمایی و آغاز آلبوم داتیک را به طرفداران خود داد.
در ادامه وی گفت که با پروژه سینمایی، داتیک را معرفی کرده و حالا قرار بر ارائه آلبومی در سبک سمفونیک راک است.
در ادامه مهم‌ترین خبری که از گروه داتیک به هوادارانشان داده شد، اخذ مجوز رسمی برای نخستین قطعه گروه با عنوان «بی‌پایان» بود و قول داد تا 72 ساعت آینده از طریق سایت‌های معتبر در دسترس هوادارانشان قرار بگیرد.
احسان کاویانی قبل اجرای هر قطعه درباره آن‌ها توضیحاتی از قبیل سال تولید، سازنده، کارگردان و تهیه‌کننده موسیقی متن فیلم‌ها را ارائه می‌داد.
قطعات Red Moon، Gladiator، Pirates، Romeo & Juliet، Misirlou، Braveheart و Last of Mohicans در این کنسرت به اجرا درآمد.
کاویانی هنگام اجرای قطعه Romeo & Juliet از تماشاگران خواست تا با نور موبایل سالن را روشن کنند.
احسان کاویانی (سرپرست گروه و نوازنده گیتار الکتریک)، محسن نصیری (پیانو و کیبورد)، پدرام فرزام (گیتار الکتریک)، اشکان چیذری (گیتار باس) و پرهام فرزام (درامز) اعضای ارکستر گروه داتیک را تشکیل می‌دادند.
این کنسرت از دو بخش تشکیل‌شده بود که در بخش نخست گروه «داتیک» به روی صحنه رفت و در بخش دیگر گروه «دومیم» به اجرای قطعات خود پرداخت.
فرشاد رمضانی(سرپرست گروه دگردیس)،میلاد عدل(آهنگساز و عضو گروه رضا یزدانی)، صنم پاشا(خواننده)، بهراد امین سلماسی(استاد تصویرساز)، هامد بابایی(بارامانت)، هومن اژدری، کیان حجازی، گروه آتراوان(شایان دیانتی و مرجان مدرس)، پیکلاویه(رضا غلامی)، اکتاورز(آیدین حسن زاده)، سیاوش مطلبی و ... ازجمله مهمان حاضر در سالن بودند.
گفتنی است؛ این کنسرت با عنوان «خیزش خاطره‌ها»  در تاریخ 31 تیرماه و در یک سانس (ساعت 20) در تئاتر مستقل تهران برگزار شد.

نویسنده : شاهین عزیزی | عکس: عرفان زاده سلطان
منبع: ریتم نو
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
تقویم هنری ادامه