ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

کد خبر: ۵۵۹۹۰
تاریخ انتشار: ۱۶:۱۵ - ۳۱ تير ۱۳۹۶
برگزاری کنسرتی با صدای تماشاگران

آرتامن در آزادی

دومین کنسرت گروه موسیقی راک آرتامن 30 تیرماه در سالن اصلی برج آزادی برگزار شد.

آرتامن در آزادیبه گزارش خبرنگار ریتم نو اجرای گروه آرتامن با استقبال خوبی از سوی مخاطبان روبرو شد که عضو اصلی آرتامن را تشکیل می‌دادند. چراکه در این اجرا خواندن قطعات بر عهده تماشاگران بود.
آرتامن در این کنسرت، به اجرای قطعاتی از گروه‌های بزرگ جهان پرداخت که همین امر، شور و شوق بسیاری در بین تماشاگران ایجاد کرده بود.
از نخستین قطعه که از مگادث شروع شد تا آخرین قطعه که همه حتی مخاطبانی که توریست بودند و برای این اجرا به سالن برج آزادی آمده بودند را به وجه آورده بود.
آرتامن در دومین اجرای رسمی خود میزبان مهمانان زیادی از اساتید و اعضای گروه‌های راک بود اما نوریک میساکیان به‌عنوان مهمان ویژه معرفی شد چراکه آرتامن، شکل‌گیری‌اش را مدیون وی بوده است.
Nothing else matters یکی از قطعات محبوب گروه متالیک به‌عنوان انتخاب پنجم گروه در فضایی احساسی اجرا شد.
آرتامن در بین قطعاتی که به اجرا گذاشت، قطعه‌ای از ساخته‌های خود را بر روی صحنه برد که مورد تشویق تمامی حاضران قرار گرفت.
اکثر قطعات اجرایی شب کنسرت آرتامن، قطعاتی از گروه متالیکا بود که درامر گروه با نوازندگی‌اش همه را به سمت هیجانی غیرقابل وصف می‌برد و ازآنجایی‌که قطعات به‌صورت اینسترومنتال توسط گروه به اجرا درمی‌آمد، خوانندگی تمامی آن‌ها را تماشاگران بر عهده داشتند.
آرتامن همان‌طور که در گزارش قبلی ریتم نو مدعی شده بودند شعارشان تبادل انرژی راک هست و گفتند این تبادل بین آن‌ها و دوستداران این سبک و بلعکس است، که نتیجه آن را در این اجرا هم خودشان و هم دیگران شاهد بودند.
قطعه آخر آرتامن قطعه‌ای از جو ستریانی بود با پیشنهاد علی کریمی بود که همخوانی تمام مخاطبان حاضر در سالن را به همراه داشت. 
اعضای آرتامن را پویا شیت ره (درام)، پدرام شیت ره (لید گیتار)، علی کریمی (ریتم گیتار) و سهراب علی جانی (باس گیتار)تشکیل می‌دادند.
اعضای گروه کالیبر، بارامانت، شهیار، ظهرابی، لوریک یرمیان و آوانس ازجمله مهمانان این کنسرت بودند.


نویسنده : شاهین عزیزی | عکس: عرفان زاده سلطان
منبع: ریتم نو
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
تقویم هنری ادامه