ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

کد خبر: ۵۵۹۴۶
تاریخ انتشار: ۱۴:۴۹ - ۲۳ تير ۱۳۹۶

سری جدید هزار صدا در پخش پاپ برگزار شد

سری جدید آکادمی موسیقی هزار صدا در روز پنج‌شنبه 22 تیرماه در بخش موسیقی پاپ در فرهنگسرای ارسباران برگزار شد.
سری جدید هزار صدا در پخش پاپ برگزار شدبه گزارش خبرنگار ریتم نو آرش نصیری مدیر هزار صدا اجرای برنامه را به عهده داشت که به دعوت او داوران مسابقه فواد حجازی در بخش آهنگسازی ، افشین مقدم در بخش ترانه و مهدی یغمایی در بخش آواز بر روی صحنه حاضر شدند.
این برنامه به دو تن از بزرگان موسیقی کشور ، مازیار و مجتبی میرزاده تقدیم شد و کلیپی از برنامه‌های گذشته هزار صدا پخش شد و اولین خواننده نادر طبسی قطعه برف را اجرا کرد و بعدازآن پدرام محبوبیان آهنگ رهام نکن را اجرا کرد.در ادامه مسابقه تیرداد قطعه بنشین مرو با ترانه‌ای از فریدون مشیری را برای حضار اجرا کرد.
امید طهماسبی برنده دور قبل قطعه جدیدی به نام خرابش نکن را اجرا کرد و در ادامه مسابقه جواد خانی آهنگ ممنونم از تو را اجرا کرد.شرکت‌کننده بعدی داوود قاسم لو خواننده روشندلی بود که قطعه روزگار را اجرا کرد و در ادامه هادی نوروزی آهنگ برگرد را اجرا کرد که با استقبال روبرو شد.
علی بنیادی به همراه علیرضا رستگار به مناسبت سالروز مرگ مازیار قطعاتی از این خواننده به نام را اجرا کردند. مجتبی مطلق زاده آخرین شرکت‌کننده مسابقه به روی صحنه آمد و قطعه مرنجان را اجرا کرد.
گرشا رضایی خواننده پاپ کشور به‌عنوان میهمان به همراه وحید مهراد که نوازندگی پیانو را به عهده داشت قطعاتی ازجمله کارهای شیبانی به مناسبت سالروز مرگش را اجرا کردند.
در پایان با اعلام فواد حجازی هادی نوروزی اول شد و تیرداد دوم و نادر طبسی سوم شدند.
نرگس جعفری ، ملیکا تهرانی ، حامد طاها ، حامد و توحید کاظمی ازجمله میهمان‌های برنامه بودند.
برنامه بعدی هزار صدا چهارشنبه 4 مردادماه در بخش موسیقی سنتی برگزار خواهد شد.


نویسنده : محمد حسین خسروی فر | عکس: نگار پوربحری
منبع: ریتم نو
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
تقویم هنری ادامه