ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

تاریخ انتشار: ۱۳:۳۸ - ۲۳ تير ۱۳۹۶
در کنسرت پیشنهادی چهره‌ها اتفاق افتاد؛

حال خوب «بمرانی» در برج میلاد

تازه‌ترین کنسرت گروه تلفیقی «بمرانی»، شامگاه چهارشنبه 21 تیرماه و در دو سانس در مرکز همایش‌های برج میلاد تهران برگزار شد و این گروه برای دومین بار در سال 96 میزبان هواداران پرشور خود در پایتخت بودند.

حال خوب «بمرانی» در برج میلادبه گزارش خبرنگار ریتم نو گروه بمرانی که در نوروز 96 در برج آزادی به روی صحنه رفت، شامگاه گذشته در دو سانس این بار در مرکز همایش‌های برج میلاد تهران به روی صحنه رفت تا دیداری دوباره با هوادارانش داشته باشد.

این کنسرت که پیشنهاد چهره‌های مطرح سینمایی به علاقه‌مندان موسیقی بود به همت شرکت «آوای هنر» به مدیریت «محمد جلیل پور» برگزار شد و بمرانی‌ها توانستند حال خوب اجرا در برج میلاد را به مخاطبانش در سالن منتقل کنند.

در ابتدا و پس از پر شدن صندلی‌های سالن، چراغ‌های سالن خاموش شد و سپس اعضای گروه با تشویق هواداران به روی استیج آمدند و قطعه پرانرژی «گیسو» را اجرا کردند.

پس از اجرای این قطعه، بهزاد عمرانی در صحبت‌هایی کوتاه به هواداران خوشامد گفت و سپس بلافاصله قطعه «به من بخند» اجرا شد.

این گروه در ادامه قطعات کی چراغارو خاموش می کنه؟، پیاده روی، پپرونی، حالات درونی (میری تو خودت)، خیابونا، خورشید دزد، تنهای تنها، مامان، کهکشان عشق، گذشتن و رفتن پیوسته، تا کی؟ و سیرک را اجرا کردند و شبی خاطره‌انگیز را برای هواداران خود رقم زدند.

اجرای مجدد قطعه «گذشتن و رفتن پیوسته» حسن ختام این کنسرت سراسر انرژی بود.

بهزاد عمرانی (خواننده و نوازنده گیتار آکوستیک)، مانی مزکی (ترومبن و سازدهنی)، کیارش عمرانی (گیتار باس)، آرش عمرانی (پیانو و آکاردئون)، جهانیار قربانی (گیتار الکتریک و ماندولین)، مهیار طهماسبی (ویولنسل) و سالار اصغری (درامز) اعضای ارکستر بمرانی در این کنسرت را تشکیل دادند.

شبنم مقدمی، علیرضا آرا، علی ضیاء، امید نعمتی، سروش صحت، هوتن شکیبا، علیرضا بی‌طرفان و سجاد افشاریان ازجمله مهمانان سانس اول این کنسرت بودند.

در هنگام اجرای قطعه «گذشتن و رفتن پیوسته»، بهزاد عمرانی از هواداران درخواست کرد تا با روشن کردن نور تلفن‌های همراه خود سالن را ستاره بارون کنند.

نویسنده : حمیدرضا پیرمحمدی
منبع: ریتم نو
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
تقویم هنری ادامه