ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

کد خبر: ۵۵۹۳۰
تاریخ انتشار: ۱۰:۵۴ - ۲۰ تير ۱۳۹۶

شب هیجان‌انگیز حامد همایون در برج میلاد

حامد همایون که این روزها برنامه‌های کنسرتش با استقبال شدید مردم روبرو شده است 17، 18 و 19 تیرماه در مرکز همایش‌های بین‌المللی برج میلاد تهران به همت شرکت ترانه شرقی و تهیه‌کنندگی محسن رجب پور به روی صحنه رفت.
شب هیجان‌انگیز حامد همایون در برج میلادبه گزارش خبرنگار ریتم نو ابتدا تیزری از آلبوم نهال تا بیکران نیلوفر محبی که به‌تازگی توسط شرکت ترانه شرقی منتشرشده است پخش شد و سپس اعضای گروه وارد استیج شدند و این خواننده برنامه را با ریمیکس قطعه‌های عشق ناب و به چشمات قسم آغاز کرد.
در ادامه قطعات مردم شهر، خدا همین حوالیه، دوباره عشق، چنین کنم چنان کنم، دنیای من، چه عشقی، ریمیکس می روم و دیوونگی، حاکم احساس، مجنون، شیدایی، بارون که زد، آه نکش و قسمت اجرا و در پایان آهنگ پرطرفدار چتر خیس نواخته شد و کنسرت به اتمام رسید.
اعضای گروه را آرش عیوضی (گیتار بیس)،آلن بارسخیان (گیتار الکتریک)، امیرحسین توسلی (تار و سه تار)، پیمان لطیفی (درامز)، پوریا ربانیان (پرکاشن)، محمد افشانی(گیتار)، علیرضا توسلی،پرهام صارمی، رضا جعفری و ارشیا میرزایی (دف)اعضای ارکستر را به رهبری «سامان امامی» نوازنده کیبورد و سرپرستی «مهیار رجب پور» تشکیل می‌دادند.
حامد همایون تسلط بالایی بر روی اجرای خود درصحنه داشت و در سانس دوم اجرای 19 تیرماه خود میزبان لیلا بلوکات و همایون نصیری بود.
گفتنی است؛ حامد همایون به دلیل استقبال مردم 23 تیر و روزهای 2 ، 3 ، 23 و 24 مرداد در برج میلاد با مخاطبان خود دیدار می‌کند.

نویسنده : محمد حسین خسروی فر
منبع: ریتم نو
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
تقویم هنری ادامه