ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

تاریخ انتشار: ۱۲:۵۹ - ۱۹ تير ۱۳۹۶
با استقبال گسترده مخاطبان

متفاوت‌ترین کنسرت گروه آوازی تهران برگزار می‌شود

گروه آوازی تهران به سرپرستی میلاد عمرانلو قرار است متفاوت‌ترین کنسرت خود را با همکاری سفارت فرانسه و انجمن موسیقی ایران 21 و 22 تیرماه سال جاری در تالار وحدت روی صحنه ببرد.
متفاوت‌ترین کنسرت گروه آوازی تهران برگزار می‌شودبه گزارش ریتم نو در این اجرا که به‌روز ملی فرانسه (۲۳ تیر) نزدیک است، پروفسور «آنری پومپیدو» استاد کنسرواتوار پاریس در رشته رهبری کر و موزیکولوژی، گروه آوازی تهران را همراهی می‌کند. 
پریسا دلفانی و پگاه عینکچی (سوپرانو 1)، نازنین روستا و سلماز جوانبخت (سوپرانو 2) و مهدیه صفدری (آلتو 1)، یلدا نوری و صدف بهرام جاویدی (آلتو 2)، فرهاد خزری و نوید ناصحی فر (تنور 1)، علی مسیبی آلاشتی و محمدرضا سیدی (تنور 2)، نوید یزدانیان و محمد حقیقی (باس1)، فرزاد امیدی (باس 2) اعضای گروه آوازی تهران به سرپرستی میلاد عمرانلو را در این اجرا تشکیل می‌دهند.
همچنین در این اجرا بهنام ابوالقاسم، بابک صفر نژاد، نیوشا بریمانی و کیا رکنی گروه آوازی تهران را همراهی خواهند کرد و به هنرنمایی می‌پردازند.

گفتنی است؛ به دلیل استقبال گسترده مخاطبان از کنسرت گروه آوازی تهران در تاریخ 22 تیرماه؛ اجرای این گروه برای تاریخ 21 تیرماه نیز تمدید شد و علاقه‌مندان جهت تهیه بلیت می‌توانند به سامانه تیوال مراجعه نمایند.

عکس: امین باقری

تقویم هنری ادامه