ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

کد خبر: ۵۵۸۷۵
تاریخ انتشار: ۱۳:۵۵ - ۱۲ تير ۱۳۹۶

گل مرداب در خلیج‌فارس

کاوه دولت نیا، موزیسین و خواننده موسیقی سبک راک، سومین اجرای خود را در تاریخ 19 تیرماه در سالن خلیج‌فارس فرهنگسرای نیاوران به روی صحنه می‌برد.

گل مرداب در خلیج‌فارسخواننده‌ی گل مرداب که پیش‌ازاین تجارب موفقی از اجرای زنده در سالن برج آزادی و ایوان شمس را داشته است، قصد دارد در جدیدترین اجرای خود خوانندگی و نوازندگی در سالن خلیج‌فارس (فرهنگسرای نیاوران) را تجربه کند.

کاوه دولت نیا برگزاری این کنسرت به خبرنگار ریتم نو گفت: «قرار است 13 قطعه اجرا شود که تعدادی از آن‌ها از آلبوم گل مرداب و برخی دیگر از قطعات آرشیوی با اشعاری از هوشنگ ابتهاج ،باباطاهر،خیام و ... که با همکاری اعضای گروه سعی داشته‌ایم قطعات را با تنظیم جدید اجرا کنیم تا برای مخاطبان جذابیت بیشتری داشته باشد.»

شهرام نادری (درامز) ، مجید امیری (گیتار الکتریک) ، احسان یوسف بیک (کیبورد) و محمد محمدلو (گیتار باس)، اعضای گروه کاوه دولت‌ نیا را در این کنسرت تشکیل می‌دهند.

گفتنی است؛ سومین کنسرت کاوه دولت‌ نیا در تاریخ 19 تیرماه و در یک سانس (ساعت 21:00) در سالن خلیج‌فارس فرهنگسرای نیاوران برگزار می‌شود و علاقه‌مندان جهت تهیه بلیت می‌توانند به سایت ایران کنسرت به نشانی www.iranconcert.com مراجعه نمایند.

در ادامه بیننده عکس‌های تمرین کنسرت کاوه دولت نیا از نگاه دوربین «امین رجبی» باشید.


نویسنده : امین رجبی
منبع: ریتم نو
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
تقویم هنری ادامه