ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

کد خبر: ۵۵۶۶۶
تاریخ انتشار: ۱۲:۵۰ - ۰۱ خرداد ۱۳۹۶
با حضور رهبر مهمان در تالار وحدت؛

گروه آوازی تهران برای فرانسه روی صحنه می‌رود

پروفسور «آنری پومپیدو» رهبر مهمان گروه آوازی تهران شد و قرار است در اجرای تیرماه و به بهانه روز ملی فرانسه، این گروه را همراهی کند.
گروه آوازی تهران برای فرانسه روی صحنه می‌رود
به گزارش ریتم نو جدیدترین کنسرت گروه آوازی تهران به سرپرستی میلاد عمرانلو با همکاری سفارت فرانسه و انجمن موسیقی ایران 21 و 22 تیرماه سال جاری در تالار وحدت برگزار می‌شود.
این گروه قرار است به بهانه روز ملی فرانسه؛ با حضور رهبر فرانسوی مهمان به اجرای چند قطعه به زبان فرانسوی به همراه چند قطعه از آثار آهنگسازان ایرانی بپردازد.
همچنین در این اجرا که به روز ملی فرانسه (۲۳ تیر) نزدیک است، پروفسور «آنری پومپیدو» استاد کنسرواتوار پاریس در رشته رهبری کر و موزیکولوژی، گروه آوازی تهران را همراهی کند. 
پریسا دلفانی و پگاه عینکچی (سوپرانو 1)، نازنین روستا و سلماز جوانبخت (سوپرانو 2)، مهدیه صفدری و سمیرا دیلمقانی (آلتو 1)، یلدا نوری و صدف بهرام جاویدی (آلتو 2)، فرهاد خزری و نوید ناصحی فر (تنور 1)، علی مسیبی آلاشتی و محمدرضا سیدی (تنور 2)، نوید یزدانیان و محمد حقیقی (باس1)، مهرداد ناصحی و فرزاد امیدی (باس 2) اعضای گروه آوازی تهران به سرپرستی میلاد عمرانلو را تشکیل می‌دهند.
 گفتنی است؛ گروه آوازی تهران 21 و 22 تیرماه در تالار وحدت روی صحنه خواهد رفت و زمان بلیت‌فروشی این اجرا به‌زودی اعلام می‌شود.


منبع: ریتم نو
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
تقویم هنری ادامه