ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

تاریخ انتشار: ۱۱:۲۱ - ۰۴ شهريور ۱۳۹۴

آوای گروه صحرا در طنین نیاوران

ریتم نو: هنرمندان گروه صحرا که فعالیت گروهی خود را از ابتدای سال جاری شروع کرده‌اند، سه‌شنبه‌شب سوم شهریورماه به سرپرستی و خوانندگی «الهام کریمی» و تهیه‌کنندگی «علیرضا افتخاری» در فرهنگسرای به روی صحنه رفتند تا شبی فراموش‌نشدنی را برای بانوان هنردوست رقم بزنند.

00000


آوای گروه صحرا در طنین نیاوران


 

پیش از شروع کنسرت ویدیو کلیپی جهت معرفی گروه به همراه مصاحبه کوتاهی از اعضا پخش شد تا قبل از حضور گروه صحرا بیشتر برای مخاطبین معرفی شوند گرچه هماهنگی و مهارت نوازندگان در این اجرا به‌خودی‌خود این گروه را معرفی می‌کرد.

گروه صحرا در بخش اول این برنامه به بازخوانی قطعات کلاسیک و سنتی چون: "آوای تنهایی"، "افسانه"، "زنگ کاروان"، "بگذر از کوی ما"، "دور جوانی" و "دامن‌کشان"  پرداخت.

همچنین بخش دوم این اجرا به موسیقی محلی خراسانی بود تعلق داشت و قطعات "یار می‌گوید الله"، "چو مرغ شب"، "نگارینا"، "بیا تا قدر یکدیگر بدانیم"، "زلفای یارم" و "شادوماد" به اجرا درآمد.

گروه آوای صحرا به خوانندگی و سرپرستی «الهام کریمی» متشکل از: پدیده احرار نژاد نوازنده ( تار)، نازنین پدر ثانی نوازنده ( تنبک)، آوا ایوبی نوازنده (تارباس)، شیما بلوکی فر نوازنده (کمانچه) و مژگان ابوالفتحی نوازنده (دف)، بود.



منبع : ریتم نو
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
تقویم هنری ادامه