ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

کد خبر: ۴۰۲۰۹
تاریخ انتشار: ۱۷:۱۳ - ۲۲ شهريور ۱۳۹۵

کنسرت بدرام در برج آزادی برگزار شد

ریتم نو - گروه بدرام با ترکیبی از قطعات خود  و باز نوازی قطعاتی از نوازندگان مطرح جهان به روی صحنه رفت.

badraam-band-ritmeno-18




این اجرای اینسترومنتال در میان تشویق علاقه‌مندان سبک راک و با قطعه‌ای از ساخته‌های خود گروه آغاز شد و با اثری از جو ستریانی ادامه پیدا کرد.


در انتهای قطعات اول امیر سلطان‌زاده نوازنده گروه پس از خوشامدگویی به حاضرین به آن‌ها نوید این را داد که اعضای گروه تلاش می‌کنند شب خوبی برای آن‌ها بسازند وی همچنین اشاره کرد که مدیریت سالن به عهده تماشاگران خوب این سبک از موسیقی و نوازندگی و اجرای خوب برای یک‌شب خوب هم سهم نوازندگان نیز است.


"هاروست" از گروه "اپت" و "تراست" قطعات بعدی بودند که در سالن آزادی پخش شدند و قطعه "سکوت مهر" از ساخته‌های خود گروه اجرا شد این قطعه که بیشتر همنوازی کیبورد و بیس بود از ساخته‌های شهرام طهرانی نوازنده بیس گروه است که قبل از اضافه شدن به این بند آن را نوشته بوده است و با همکاری اعضای بدرام آن را کامل کرده و در اجرای دیشب نیز به اجرا درآوردند.


‘lights of heaven” از ساخته‌های جو  ستریانی ، "مثل ماه" ساخته نوازنده کیبورد گروه "امید کریمی" که توسط خود وی هم نواخته شد و قطعه‌ای از دریم تیاتر دیگر قطعاتی بودند که برای حاضرین به نمایش درآمدند


دو نوازی کیبورد و گیتار الکتریکی در کنار تصاویری از رشد و تغییر در طبیعت که بر روی صفحه‌نمایش دیده می‌شد و با موسیقی به‌خوبی همخوانی داشت جو جالبی را در سالن آزادی نیز ایجاد کرده بود.این قطعه پایان‌بخش،بخش اول این اجرا بود.


ت بخش قسمت دوم ارکیبی از دو قطعه از دریم تیاتر و آغازز اجرای دیشب نیز بود و پس‌ازآن یکی دیگر از آثار ستریانی اجرا شد. گروه، کنسرت خود را با قطعه‌ای از آیسدارث ادامه دادند و  با پایان آن حاضرین در سالن شاهد اجرای دو نوازی بیس و درام بودند که سیاوش علی محمدی نوازنده درام این گروه که پس از جدا شدن یوهان اوراهم به آن‌ها اضافه‌شده و برای اولین بار در کنار بدرام به اجرای زنده می‌پرداخت توانایی‌های خود را در این قطعه به رخ تماشاگران کشید.


گری مموریز و دریمال اجرا شدند و اکسپلوژن ساخته دیگری از خود گروه آخرین قطعه‌ای بود که اجرا شد اما این اجرا و این آهنگ هیجان تازه‌ای را به سالن بخشده بود.


شایان به ذکر است محمد شیخ قاسمی (سرپرست، آهنگساز، نوازنده لید گیتار)، امیر سلطان زاده (گیتار الکتریک)، شهرام طهرانی (گیتار بیس)، امید کریمی (کیبورد) و سیاوش علی محمدی (درامز)، اعضای گروه بدرام را تشکیل می‌دادند.


گفتنی است، کنسرت گروه بدرام 21 شهریورماه روی صحنه برج آزادی رفت و امشب (22 شهریورماه) نیز برگزار می‌شود.



منبع: ریتم نو


نویسنده: شهاب مفخمی


عکس: امین رجبی و عرفان زاده سلطان

برچسب ها: کنسرت گروه بدرام
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
تقویم هنری ادامه