ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

کد خبر: ۳۸۲۴۳
تاریخ انتشار: ۱۰:۳۴ - ۳۱ مرداد ۱۳۹۵

کنسرت بابک جهانبخش برای یک‌شب دیگر تمدید شد

ریتم نو – به دلیل استقبال بی‌نظیر هواداران، کنسرت بابک جهانبخش برای یک‌شب دیگر تمدید شد و 25 شهریورماه طی دو سانس در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.
photo_2016-08-20_23-51-46

بابک جهانبخش که 28 و 29 مردادماه کنسرت موفقی را در تهران پشت سر گذاشته است، تمدیدی این اجرا را در روز 25 شهریورماه و طی دو سانس در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران به روی صحنه می‌برد.


جهانبخش در این کنسرت گلچینی از محبوب‌ترین قطعاتش را به همراه چند تک آهنگ تازه منتشرشده خود را برای هوادارانش اجرا  خواهد کرد.


مهران فرشباف (پرکاشن) ، بهنام حکیم (بوزوکی) ، بابک ریاحی پور (سرپرست گروه و نوازنده گیتار باس) ، نیما امیدی (درامز) ، رضا تاجبخش (رهبر ارکستر و نوازنده پیانو و کیبورد) ، مسعود همایونی (گیتار الکتریک) ، انوشیروان تقوی (کیبورد) و کسری خدیور (ویولن) اعضای ارکستر جهانبخش را در این کنسرت تشکیل می دهند.


گفتنی است ؛ این کنسرت در دو سانس (ساعت 18:30 و 21:45) و به همت موسسه فرهنگی هنری اکسیر نوین به مدیریت «محمدرضا خانزاده» برگزار می‌شود و علاقه‌مندان جهت تهیه بلیت می‌توانند به سایت اکسیر کنسرت به نشانی www.exirconcert.com مراجعه نمایند.



منبع : ریتم نو


نویسنده : حمیدرضا پیرمحمدی


 
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
تقویم هنری ادامه