ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

کد خبر: ۳۷۹۲۵
تاریخ انتشار: ۱۲:۱۱ - ۲۸ مرداد ۱۳۹۵

رنگ و بوی «معجزه» در کنسرت بهنام صفوی

ریتم نو – تازه‌ترین کنسرت بهنام صفوی تحت عنوان «کنسرت عشق» ، شامگاه چهارشنبه 27 مردادماه و در یک سانس در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار شد و این خواننده برای دومین بار قطعات آلبوم «معجزه» را برای دوستدارانش اجرا کرد.

Behnam Safavi (2)




در ابتدا بهنام صفوی کنسرت خود را متفاوت آغاز کرد و پس از پر شدن صندلی‌های سالن و خاموش شدن چراغ‌های سالن ، همراه با نوازنده‌های خود به روی استیج آمد و به پشت کیبورد رفت و به همراه ارشاد شالپوش (نوازنده عود) قطعه «حسود» را با تسلط کامل اجرا کرد.


پس از اجرای این قطعه صفوی ضمن خوشامدگویی به هواداران گفت : « ما می‌خواستیم در آغاز این کنسرت یک ساختارشکنی کرده باشیم و مطمئن هستم که امشب یکی از شب‌های خیلی خوب را در کنار شما رقم خواهیم زد که یک‌شب پرانرژی خواهد بود.»


سپس بلافاصله قطعه «وقت عشق» اجرا شد و پس از اجرای این قطعه صفوی گفت : « خیلی خوشحالم که باز در کنسرت تهران می‌توانم شما دوستان نازنینم را از نزدیک ببینم و امیدوارم که امشب شما مثل همیشه بدرخشید. قبل از اینکه قطعه بعدی را اجرا کنم ، می‌خواهم برای کنسرت امشب یک اسم بگذارم و من دوست دارم اسم کنسرت امشب ، کنسرت عشق باشد و عشق‌بازی کنیم و برای کسانی که دوستشان داریم آن احساس را همیشه در هوا و اتمسفر برایش پرتاب کنیم.این قطعه را می‌خواهم تقدیم کنم به تمام کسانی که یک عشقی در زندگی دارند و با عشق این قطعه را گوش کنید و همراهی کنید.» سپس قطعه «چه حال خوبیه» اجرا شد.


صفوی در ادامه قطعات دنیامو عوض کن ، عشق بی نظیر ، کافیه ، شوخی ندارم ، معجزه ، حیف ، آرامش ، چقدر خوبه ، عشق من باش ، بی‌قرار ، زیر یک سقف ، فوق‌العاده ، خدا ، بگو آره و تمنا را اجرا کرد و شبی به‌یادماندنی را برای دوستدارانش رقم زد.


ارشاد شالپوش (عود) ، مرسل وطنی (ساکسیفون و کلارینت) ، امیرعلی ماسوریان (گیتار باس) ، بهنام کریمی (ویولن) ، حسین نظری (کیبورد) ، طارق طریقت (پرکاشن) ، مازیار عالمی (درامز) ، نریمان معصوم آبادی (گیتار الکتریک) و دانیال طهماسبی (گیتار آکوستیک) اعضای ارکستر این کنسرت را تشکیل دادند.


محمد کاظمی ، حمیدرضا خجندی ، سینا شعبانخانی ، کامبیز طاهری ، دکتر محمد برهانیان ، محمدرضا خانزاده و صادق نورانی از جمله مهمانان این کنسرت بودند.


حواشی :


*در هنگام اجرای قطعات آرامش و چقدر خوبه ، صفوی از هواداران درخواست کرد تا با روشن کردن نور تلفن همراه خود سالن را ستاره بارون کنند.ضمن اینکه در هنگام اجرای قطعه آرامش ، صفوی با گوشی تلفن همراه خود از هواداران فیلم‌برداری کرد تا این فیلم را به یادگار داشته باشد.


*قبل از معرفی سینا شعبانخانی ، صفوی قسمتی از قطعه «جادوی خاص» این خواننده را خواند که مورد تشویق هواداران قرار گرفت.


*پیش از اجرای قطعه عشق من باش ، صفوی قسمتی از این آهنگ پرطرفدار را بدون ارکستر و با همخوانی هواداران خواند.


*هنگام اجرای قطعه بی‌قرار ، صفوی به پشت پیانو نشست و این قطعه را اجرا کرد.سپس به دلیل اذان مغرب ، اعضای ارکستر دقایقی استیج را ترک کردند و سپس بعد از اذان مغرب ، صفوی دوباره به پشت پیانو نشست و قطعه زیر یک سقف را با همراهی بهنام کریمی (ویولن) و نگین زاده وکیلی (ویولن‌سل) اجرا کرد.


*هنگام اجرای قطعه فوق‌العاده ، بهنام صفوی به نواختن پرکاشن پرداخت و به‌شدت مورد تشویق هواداران قرار گرفت.


*قبل از اجرای قطعه خدا ، بهنام صفوی از هواداران درخواست کرد تا برای تمام نعمت‌هایی که خدا به ما عطا کرده ، یک دقیقه دست بزنند سپس در هنگام اجرای این قطعه ، عکس‌ها و ویدئوهای این خواننده در دوران بیماری وی برای هواداران پخش شد و جو خاصی در سالن حکم‌فرما شد.


*هنگام اجرای قطعه بگو آره ، صفوی به پشت کیبورد رفت و این قطعه را به همراهی بهنام کریمی (ویولن) نواخت.


*حین اجرای قطعه تمنا ، موزیک ویدئو این قطعه برای هواداران پخش شد.سپس اجرای مجدد قطعه «عشق من باش» پایان بخش این کنسرت بود.



منبع : ریتم نو


نویسنده : حمیدرضا پیرمحمدی


عکس: امین باقری

برچسب ها: کنسرت بهنام صفوی
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
تقویم هنری ادامه