ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

کد خبر: ۳۱۲۸
تاریخ انتشار: ۰۰:۱۰ - ۱۸ مرداد ۱۳۹۴

حمایت « اشکان خطیبی » از آلبوم « در سوگ خاطرات از دست رفته »

ریتم نو : شامگاه شنبه هفدهم مردادماه از آلبوم « در سوگ خاطرات از دست رفته » به آهنگسازی « امیر عظیمی » و با دکلمه « اشکان خطیبی »، « مهدی پاکدل » و « مهتاب نصیر پور »  در سالن پردیس چارسو رونمایی شد.
amir-azimi-albume (7)

 

 

+ امیر عظیمی : کار کردن موسیقی در ایران سختی‌های خودش را دارد

+ مهتاب نصیرپور : از حضورم در این آلبوم بسیار خوشحال هستم

+ امید حاجیلی : این نوع موسیقی حمایت نمی‌شود/ از اشکان خطیبی ممنونم

+ مهدی پاکدل : این موسیقی سطحی نیست

در مراسم رونمایی و جشن امضای آلبوم « در سوگ خاطرات از دست رفته »، « بابک صفر نژاد »، « هومن نامداری »، « امید حاجیلی » و « سامان هادی » از عوامل این آلبوم نیز حضور داشتند.

این مراسم با استقبال خوبی از مخاطبین جوان موسیقی روبرو شده بود و یک ساعت اول این مراسم به گرفتن عکس یادگاری و امضا با عوامل آلبوم سپری شد.

پس از اتمام مراسم امضای آلبوم توسط عوامل، اشکان خطیبی از تمامی حضار خواست تا بر روی زمین نشسته تا اولین ویدیوی آلبوم را تماشا کنند. خطیبی از حاضرین به دلیل نبود صندلی و نشستن بر روی زمین به خصوص از «محمد رحمانیاین»، «مهتاب نصیر پور»، «رضا تاجبخش» عذرخواهی کرد.

ابتدای این ویدیو با صدای «مهتاب نصیرپور» پخش و با جمله ای از اشکان خطیبی و رونمایی از نام تمامی عوامل آلبوم با برداشتن عکس‌هایشان به اتمام رسید.

بعد از نمایش اولین ویدیو، « اشکان خطیبی » از « امیر عظیمی » درخواست کرد که پشت میکروفن بیاید و چند کلامی را درخصوص آلبوم خود صحبت کند.

حمایت های « اشکان خطیبی » از آلبوم «در سوگ خاطرات از دست رفته»

عظیمی ضمن تشکر از تمام هنرمندانی که برای این مراسم حضور به هم رسانده بودند، بیان کرد: « به عنوان آهنگساز، نوازنده و تنظیم کننده این اثر خوشحال هستم البته موسیقی کار کردن در ایران سختی‌های خودش را دارد مخصوصا این نوع از موسیقی که طرفداران کمی دارد. تنها کاری که می‌توانم انجام دهم تشکر از عوامل اصلی آلبوم است و از همه مهم‌تر تهیه کننده اثر، «اشکان خطیبی» که حمایت‌های بسیاری داشت به طوری که انگار آلبوم برای خودش است. همین حالا نیز کنار من ایستاده و ما در موزیک ویدیوی «زندگی من» همکاری خوبی را داشتیم.»

وی در ادامه صحبت‌هایش از دلی بودن این کار حرفه ای سخن گفت و از دیگر نوازندگانی که در این اثر وی را همراهی کردند، تشکر کرد و از «مهدی پاکدل»، «مهتاب نصیرپور» و «امیدحاجیلی» به نمایندگی از دیگر سولیست‌ها دعوت کرد تا به جایگاه بیایند و صحبت‌هایشان را درمورد این اثر بیان کنند.

مهتاب نصیرپور : از حضورم در این آلبوم بسیار خوشحال هستم

« مهتاب نصیرپور» ضمن خوش آمدگویی به حضار به همکاری با امیر عظیمی در اجرای کوچکی در تالار وحدت اشاره کرد و گفت: «آن زمان آقای عظیمی عضو ارکستر بودند و آن همکاری موجب شد که با پشتکار و استعداد ایشان آشنا شوم اما فرصت همکاری دوباره را نداشتیم تا اینکه در این آلبوم دوباره همکاری کردیم و از حضورم بسیار خوشحال هستم. شخصا تمامی قطعات آلبوم را نشنیده‌ام اما از قطعاتی که شنیدم بسیار لذت بردم.»

مهدی پاکدل : این موسیقی پاپیولار و سطحی نیست

پس از اتمام صحبت های نصیر پور، « مهدی پاکدل » که یکی از قطعات آلبوم را دکلمه کرده است با ابراز خوشحالی نسبت به حضور طرفداران جوان گفت : « این موسیقی پاپیولار و سطحی نیست و این آلبوم را چند روز گذشته شنیدم و بسیار لذت بردم و باعث خوشحالی من است که سهم کوچکی در این اثر داشتم.»

 

امید حاجیلی : این نوع موسیقی حمایت نمی‌شود/ از اشکان خطیبی ممنونم

«امید حاجیلی» از دیگر عوامل آلبوم بود که به نمایندگی از تمام سولیست‌ها به جایگاه دعوت شده بود. وی ابتدا با گفتن "بخونم یه چیزی" مورد تشویق قرار گرفت. حاجیلی در ابتدای صحبت‌های خود از « امیرعظیمی » تشکر کرد و افزود: « من در ژانرهای مختلف موسیقی کار کرده‌ام البته موسیقی پاپ، سطحی نیست اما کمتر کسی ژانر موسیقی امیر را کار می‌کند چراکه این نوع موسیقی حمایت نمی‌‌شود.»

وی در پایان با ابراز خوشحالی از افتادن این اتفاق، از «اشکان خطیبی» برای حمایت و انجام این اثر تشکر کرد و گفت : «امیدوارم گوش دادن به موسیقی خوب رواج پیدا کند با اینکه سخت است.»

 

امیرعظیمی همچنین از « اشکان خطیبی» دعوت کرد که دوباره به جایگاه بیاید و به عنوان آخرین نفر درمورد این اثر چند کلامی را صحبت کند.

 

خطیبی صحبت خود را با تشکر از عوامل آلبوم آغاز کرد و گفت: «این یک آلبوم موسیقایی است که من، مهدی پاکدل و مهتاب نصیرپور، سه قطعه‌ای را همخوانی کردیم و اگر نوازندگی دوستان نبود این آلبوم به این شکل تولید نمی‌شد.»

وی همچنین از حمایت‌های "پردیس چارسو" خبر داد و تصریح کرد: «پردیس چارسو پشت این کار ایستاد و امیدوارم بازهم شاهد چنین حمایت‌هایی باشیم.»

پس از صحبت های خطیبی، « امیر عظیمی » ضمن تشکر از آقای صالحی برای حمایت‌های‌شان از دیگر عوامل آلبوم تشکر کرد و جملات پایانی خود را به پدر و مادرش تقدیم کرد که تمام مدت پشت او ایستاده بودند.»

 

پخش موزیک ویدیوی « زندگی من » و گرفتن دوباره عکس یادگاری حسن ختام مراسم رونمایی و امضای آلبوم «در سوگ خاطرات از دست رفته» بود.

 

گفتنی است؛ هنرمندانی همچون: « سیامک عباسی » ، « آرون حسینی » ، « کیان مقدم » ، « حمید آداب » ، « حسین غیاثی » ، « میثم یوسفی » ، « میلاد فرهودی‌نیا » ، « محمد رحمانیان » و... از جمله مهمانان این مراسم بودند.

 

منبع : ریتم نو

نویسنده : مریم رفایی

 
تقویم هنری ادامه