ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

تاریخ انتشار: ۱۱:۳۱ - ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۵

«معصومه رضایی زاده» از تجربه بازیگری‌اش گفت

ریتم نو: معصومه رضایی زاده مدیر برنامه‌ی «محمد قلی پور» و ترانه‌سرای بیشتر قطعات وی ضمن اعلام هم‌خوانی با خواننده‌ی مذکور در نهم اردیبهشت‌ماه،از ایفای نقش خود در سریالی به نام «چهارسو» خبر داد.
+هم‌خوانی با محمد قلی پور در کنسرت نهم اردیبهشت‌ماه

+نقش اول چند فیلم کوتاه و نیمه بلند بودم

Mohammad Gholipoor (7)

این ترانه‌سرا در خصوص بازی در این سریال گفت: از کودکی  به بازیگری علاقه داشتم  و سابق بر این مخاطب جدی تئاتر و سینما هستم البته  سال‌های پیش در رده‌های بازیگری اساتیدی چون «امین تارخ»حضور داشتم همچنین داخل پرونده‌ی بازیگریم نقش اول چند فیلم کوتاه و نیمه بلند مشاهده می‌شود. سال‌های اخیر نیز نقش‌های کم‌رنگی در مجموعه‌هایی چون«ساختمان پزشکان»،«شیدایی» و... داشتم.


وی همچنین در مورد نقش تازه خود در سریال «چهارس,» بیان کرد: این سریال به کارگردانی امین امانی و تهیه‌کنندگی روشان امیری، طنز اجتماعی است که بازیگرانی چون سیاوش قاسمی، نصراله رادش، فرشته آلوسی، مریم آهنگر، علی برقی و ... در آن ایفای نقش کرده‌اند.


«رضایی زاده» راجع به  سابقه‌ی خود در دنیای موسیقی گفت:حدود یازده سال پیش، نزد استاد«کامران همت پور»به نواختن ساز تنبور مشغول شدم.در همین حین به تشویق‌های ایشان به استاد آوازی معرفی شدم تا خواندن به شیوه‌ی سنتی را بیاموزم البته این دوره کوتاه بود چراکه شخصاً علاقه‌ی زیادی به موسیقی سنتی ندارم.


وی ادامه داد: پس‌ازآن به لطف «کامران همت پور» گروهی مخصوص بانوان تشکیل دادیم  اما به مرحله‌ی اجرا نرسیدیم  زیرا در آن دوره تغییراتی داخل ارشاد انجام‌شده بود و بسیاری از کنسرت بانوان لغو می‌شد. با این اتفاق ،  درنهایت وقایعی به وجود آمد که گروه از هم پاشید ولی پس‌ازآن من در اجرایی درون برج میلاد تهران به‌عنوان هم‌خوان ظاهر شدم تا امسال که قرار بر این شد تا با «محمد قلی پور» هم‌خوانی داشته باشیم.باید در نظر گرفت جنس  صدای من آلتوو جنس صدای «قلی پور» تنور است اما  به نظرم کنسرت موفقی خواهیم داشت.



منبع: ریتم نو


نویسنده: فرزین پاک‌طینت

 
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
تقویم هنری ادامه