ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

کد خبر: ۲۳۰۳۴
تاریخ انتشار: ۲۱:۱۸ - ۰۳ فروردين ۱۳۹۵

جوایزی به خواننده و گروه برتر در جشنواره همدلان

ریتم نو : اجرای پژوهشی جشنواره همدلان زیر نظر پدرام نیک نفس در روزهای 15 ، 16 ، 29 و 30 بهمن ماه در آموزشگاه موسیقی کرال (همدلان) برگزار شد و در طی یک جلسه جوایزی به خواننده و گروه برتر اهدا شد.


پدرام نیک نفس در مورد برگزاری این جلسه گفت : « ما در روزهای 15 ، 16 ، 29 و 30 بهمن ماه در آموزشگاه موسیقی همدلان جشنواره همدلان را برگزار کردیم که هشت گروه فرصت پیدا کردند که بتوانند اجرایی داشته باشند و تجربه کسب کنند و با توجه به اینکه از ابتدا هدف این برنامه محک زدن کیفیت اجرایی خوانندگان و گروه های موردنظر بود ، بنده جوایزی را برای این دوستان در نظر گرفتم.البته ناگفته نماند که این صرفا یک نظر شخصی و منتقدانه از دیدگاه من به عزیران با توجه به مسائل فنی و پیشرفت هایی که با کارشان حاصل کردند ، است. »

وی ادامه داد : « من به همه دوستان خواننده و اعضای گروهشان تبریک می گویم اجراهای خوبی را در سطح کیفی که کمتر در ایران دیده شد را شاهد بودیم.امیدوارم با کمک مسئولین بتوانیم برنامه های بهتر و بیشتری داشته باشیم.تکرار می کنم ارزیابی بنده از این جشنواره فقط یک نظر شخصی است دوستانی هستند که قدمت بیشتری دارند و حرفه ای تر کار می کنند اما بنده به عملکرد بهتر نمره دادم و این اتفاقی است که همه جای دنیا می افتد و مهم تر است و هر شخص و گروه باید برای رسیدن به آن برنامه ریزی و کار کند. »

 

منبع : ریتم نو

 



 

 
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
تقویم هنری ادامه