ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

تاریخ انتشار: ۱۲:۵۹ - ۱۲ بهمن ۱۳۹۴

کارگاه ترانه روندو استودیو برگزار شد

ریتم نو : جلسه دیگری از کارگاه ترانه روندو استودیو با مدیریت مهشاد عرب ترانه‌سرای بنام کشور برگزار شد.

rendou7




بعدازظهر یکشنبه یازدهم بهمن‌ماه جلسه دیگری از کارگاه ترانه مهشاد عرب در روندو استودیو تشکیل شد. علاوه بر هنرجویان و دانیال شهرتی (آهنگساز و تنظیم‌کننده) ، حسین نجفی خواننده‌ای که به‌زودی اولین آلبوم رسمی‌اش با ترانه‌های مهشاد عرب روانه بازار خواهد شد ، به همراه کیان مقدم (خواننده و آهنگساز) ، علیرضا جوادی (خواننده) و همبنطور حديثه تهرانى (هنرپیشه و بازیگر) به‌عنوان مهمانان ویژه و کارشناسان موسیقی در جلسه حاضر بودند.


در این کارگاه ضمن نقد و بررسی ترانه‌ها ، ساعتی به بررسی جایگاه ترانه در موسیقی کشور پرداخته شد و اینکه ترانه‌سرایان حق انتخاب ندارند و اغلب به این شکل است که توسط خواننده‌ها انتخاب می‌شوند. ضمن اینکه این جلسه بسیار موسیقایی برگزار شد. حضور حدیثه تهرانی بازیگر مطرح سینما و تلویزیون در کارگاه هم از نکات جالب‌توجه جلسه یکشنبه بود که خانم تهرانی هم در بحث‌ها شرکت می‌کردند و هنرجوها از نظرات این هنرمند هم استفاده می‌کردند.


در اواخر این جلسه ، مهشاد عرب یک ترانه خواند و در توضیح این ترانه گفت : « این ترانه ، ترانه‌ای است که تمام هنرجویانی که در این کارگاه حضور داشتند ، سروده‌اند و قرار است این کار با موسیقی و تنظیم دانیال شهرتی و با صدای یک خواننده خوش‌صدا اجرا شود.»


در پایان جلسه هم سه کار توسط سه خواننده اجرا شد و کیان مقدم و حسین نجفی هرکدام یک قطعه را با تک‌نوازی پیانو دانیال شهرتی اجرا کردند. سپس علیرضا جوادی هم به اجرای قطعه‌ای  پرداخت.


گفتنی است ؛ گزارش کامل جلسات آینده این کارگاه را می‌توانید از رسانه « ریتم نو » دنبال کنید.




منبع: ریتم نو
نویسنده : حمیدرضا پیرمحمدی

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
تقویم هنری ادامه