ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

تاریخ انتشار: ۱۶:۵۷ - ۲۵ آذر ۱۳۹۴

بزرگان دهه‌ی هشتاد بروی صحنه می‌روند

ریتم نو: کالچر کلاب (Culture Club)، بیلی آیدِل (Billy Idol) و ریک سپرینگفیلد (Rick Springfield) تنها چند تا از نام‌هایی هستند که در جشن دهه‌ی هشتادی iHeartMedia که در تاریخ 20 فوریه در شهر لس اَنجلس برپا خواهد شد،  حضور خواهند داشت. میسینگ پِرسِنز (Missing Persons) و لاوربوی (Loverboy) نیز در میان اسامی ذکرشده نامشان برای این مراسم آماده است.
photo_2015-12-18_04-53-50


جان سکایکس (John Sykes) مدیر iHeartMedia در بیانیه‌ای اعلام کرد: "دهه‌ی هشتاد برای ایالات‌متحده ارمغان آور دومین یورش بریتانیایی بود, که به نسلی جدید از موزیسین‌های آمریکایی آموخت تا موسیقی را خلق کنند که پس از سی سال همچنان باقدرت طنین‌انداز هستند."


در کنار بزرگان دهه‌ی هشتاد, در این کنسرت هنرمندان پرطرفدار امروزی که موسیقی‌شان تحت تأثیر موسیقی دهه‌ی هشتاد بوده نیز حضور خواهند داشت, که اسامی در روزهای آتی اعلام خواهند شد. بلیت‌های این اجرا در تاریخ 18 دسامبر برای فروش در دسترس قرار خواهند گرفت.


سال گذشته اعضای اصلی گروه Culture Club پس از 14 سال گرد هم آمده‌اند و تاریخ تور ایالات‌متحده‌ی خود را نیز اعلام کردند, اما پس از چند ماه پس از تشخیص پزشکان به ابتلای بوی جرج (Boy George) به پلیپ (در ناحیه‌ی نای), برنامه‌ی اجراهای گروه تغییر کرد. Culture Club همچنین تصمیم به انتشار آلبومی بانام Tribes در اوایل سال 2015 را داشت که همچنان خبری از آن نیست.


02000

Billy Idol در سال 2014 آلبومی با عنوان Kings & Queens of the Underground و همچنین کتاب خاطراتش بانام Dancing With Myself را منتشر کرد.

در ماه سپتامبر Idol به التون جان (Elton John) و ران د جوئلز (Run the Jewels) برای حضور در فستیوال Music Midtown ملحق شد.

023000

در سال 2015 , Rick Springfield چند اجرا به روی صحنه برد و همچنین در فصل دوم سریال True Detective در کنار مریل ستریپ (Meryl Streep) برای ایفای نقش حضور یافت.

منبع: ریتم نو

گردآوری و ترجمه: اشکان شاهرخ
برچسب ها: کالچر کلاب
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
تقویم هنری ادامه