ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

تاریخ انتشار: ۲۰:۴۱ - ۱۳ آذر ۱۳۹۴

دوره جدید کارگاه ترانه «مهشاد عرب» برگزار شد

ریتم نو: اولین جلسه از دوره‌ی جدید کارگاه ترانه روندو استودیو با مدیریت مهشاد عرب برگزار شد.
+ گزارش از نخستین جلسه این دوره

+ مهشاد عرب: به‌زودی یک خروجی خاص از این کارگاه خواهید شنید




بعدازظهر پنجشنبه دوازدهم آذرماه اولین کارگاه ترانه مهشاد عرب در روندو استودیو تشکیل شد. علاوه بر هنرجویان جدید، دانیال شهرتی (آهنگساز و تنظیم کننده) ، حسین نجفی خواننده‌ای که نخستین آلبوم رسمی‌اش مراحل پایانی انتشار را طی می‌کند و تا به حال چند تک آهنگ را روانه بازار کرده، به عنوان مهمان ویژه و کارشناس موسیقی در جلسه حضور داشتند.

در این کارگاه دو ساعت و نیمه ترانه‌ی هنرجویان بررسی و نقد و بازنویسی شد. همچنین ساعتی به تدریس عروض و بحورات عروضی گذشت. حضور امین عزیزی سناریست و هنرپیشه تئاتر از نکات قابل توجه در جلسه روز گذشته بود.

بانک ترانه روندو استودیو، محلی برای نگه‌داری ترانه‌های ستاره‌دار هنرجویان است تا جهت تولید پروژه‌های موسیقایی به‌کار گرفته شود.

اولین کارگاه غیرحضوری و مجازی این دوره نیز روز یکشنبه هشتم آذرماه با محوریت قافیه به منظور در دسترس قرار گرفتن هنرجویان در سراسر کشور برگزار گردید.

عرب در این کارگاه مجازی‌، در طول هفته پاسخگوی سوالات هنرجویان است و نکاتی که در ترانه هنرجویان با آن‌ مواجه می‌شود را تدریس می‌کند. وی همچنین علاوه بر موارد ذکر شده به شرح رخدادهای جلسات حضوری و خلاصه‌ای از آنچه تدریس یا بررسی شده نیز می‌پردازد.

مهشاد عرب درخصوص برگزاری این کارگاه به خبرنگار ریتم نو گفت: «به‌زودی یک خروجی خاص از این کارگاه خواهید شنید.»

گفتنی است گزارش کامل جلسات آینده این کارگاه را می‌توانید از رسانه «ریتم نو» دنبال کنید.

 



 

منبع: ریتم نو

نویسنده : حمیدرضا پیرمحمدی
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
تقویم هنری ادامه