ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

تاریخ انتشار: ۱۶:۴۵ - ۲۷ مهر ۱۳۹۴

مجموعه خاطرات جینجر گیلمور منتشر شد/ خاطراتی از نیمه‌ی روشن ماه

ریتم نو: جینجر گیلمور (Ginger Gilmour) ، همسر اول دیوید گیلمور (David Gilmour) گیتاریست افسانه‌ای گروه پینک فلوید(Pink Floyd) ،  که بین سال‌های 1975 تا 1989 با یکدیگر زندگی می‌کردند، مجموعه خاطراتش را منتشر کرده، اما خیالتان را راحت کنیم به دنبال مجموعه‌ای از شایعه‌های جلد شده نباشید!
khaterat


Memoirs of the Bright Side of the Moon شیوه‌ی شخصی جینجر برای تقدیر از دیوید به خاطر زندگی فوق‌العاده و پر از ماجرایشان است که تا پیش‌ازاین گفته نشده‌اند.
این کتاب 653 صفحه‌ای شامل 140 قطعه عکس و 90 داستانی است که ما را با خود به فصل‌های جداگانه‌ای از زندگی شخصی جینجر گیلمور می‌برد. زندگی جینجر از راهی عبور کرده که نام بزرگ‌ترین ستارگان موسیقی راک‌اند رول ، معلمان روحانی ، معالجان و دوستان و راهنمایانی در آن به چشم می‌خورند که وی را برای زندگی، رها شدن، بخشیدن و عشق به خدا راهنمایی کرده‌اند.
این کتاب که توسط خود جینجر منتشر می‌شود از طرف طرفدارانی که آن را دریافت کرده‌اند به‌عنوان یک اثر هنری توصیف‌شده. انتظار نداشته باشید که در این کتاب از همه‌چیز باخبر شوید، اما در آن می‌توانید مجموعه‌ای از داستان‌های عاشقانه‌ی شخصی و حقیقت مادر بودن و خلاقیت را بخوانید.
.
این کتاب برای کسانی که می‌خواهند نگاهی به‌طرف دیگر دیوار بیندازند داشتنش ضروری است! کتابی سرشار از محتویاتی که برای هرکسی که بخشی از دوران راک‌اند رول بوده و یا رؤیایی بودن در آن دوران را در سر دارد یک کتاب روشنگر به‌حساب می‌آید.

جینجر برای اولین بار دیوید را در اجرای گروه پینک فلوید در سال 1971 که در میشیگان بروی صحنه رفت, ملاقات کرد. این زوج در سال 1975 ازدواج کردند که ثمره‌ی آن چهار فرزند بانام‌های آلیس (متولد 76), کلیر (متولد 79), سارا (متولد 83) و متیو (متولد 86) بوده. جینجر همچنین یک مدل(در گذشته) و هنرمند مجسمه‌ساز است.
برای سفارش کتاب Memoirs of the Bright Side of the Moon می‌توانید به آدرس وب‌سایت شخصی جینجر گیلمور مراجعه کنید.



منبع : ریتم نو


گردآوری و ترجمه: اشکان شاهرخ

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
تقویم هنری ادامه