ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

تاریخ انتشار: ۲۲:۲۰ - ۳۱ شهريور ۱۳۹۴

1989 به روایت رایان آدامز

ریتم نو : تقریبا سال گذشته همین موقع‌ها بود که آلبومی در دنیای پاپ با نام 1989 توسط  تیلر سوئیفت (Taylor Swift) منتشر شد که با اقبال بسیاری از سمت شنوندگان خود مواجه شد.
Screenshot_2015-09-22-22-02-38-1

 

پس از گذشت یک سال , رایان آدامز (Ryan Adams) هنرمند 40 ساله‌ی آمریکایی فعال در سبک راک این آلبوم را به‌صورت کامل بازخوانی کرده و در حالی که آلبوم تا پیش از 5 نوامبر در قالب سی دی منتشر نخواهد شد اما دوستداران موسیقی می‌توانند از امروز این آلبوم را از سایت‌هایی مانند آی تیونز و آمازون به‌صورت فایل‌های صوتی دریافت کنند.




 رایان آدامز مدتی‌ است که از طرفداران و دوستداران موسیقی تیلر سوئیفت بوده و همچنین با وی بر روی تعدادی قطعه کار کرده که هنوز منتشر نشده‌اند. زمانی که در روزهای پایانی سال گذشته آدامز آلبوم را برای اولین بار می‌شنود, تحت تاثیر موسیقی بی‌نقص آن قرار می‌گیرد و به سرعت تصمیم می‌گیرد تا به استدیو برود و بروی فرم جدیدی از آن‌ها کار کند, اما در ابتدا راه به جایی پیش نمی‌برد تا اینکه در ابتدای امسال با موفقیت آلبوم را در فرم و استایلی جدید ضبط می‌کند.


حتی خود تیلر سوئیفت از این اتفاق بسیار هیجان زده است، طوری که این هیجان را در صفحات خود در شبکه‌های اجتماعی با طرفدارانش به اشتراک گذاشته است.



منبع : ریتم نو


گردآوری و ترجمه : اشکان شاهرخ
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
تقویم هنری ادامه