ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

تاریخ انتشار: ۱۸:۲۷ - ۲۹ شهريور ۱۳۹۴

photo_2015-09-17_19-05-17ریتم نو : گروه The Who روز گذشته به نعویق انداختن تاریخ های اجرای تور THE WHO HITS 50! در آمریکای شمالی را تائید کرد. در ابتدا به دستور پزشک معالج بعد از درگیر شدن Roger Daltrey با یک ویروس ناشناخته، چهار اجرا به تعویق افتاد.


ابتدای امر امید می رفت که ادامه ی تور برگزار خواهد شد, اما با آزمایشهای انجام شده بیماری وی توسط پزشک مننژیت تشخیص و یک دوره ی استراحت از سمت پزشک تجویز شد. اعضای گروه از طرفداران پوزش خواستند و اعلام کردند که از دردسرهای احتمالی جابجایی برنامه برای صاحبان بلیط ها آگاه هستند.


این تصمیم به سختی گرفته شده و گروه همواره برای طرفداران تمام تلاش خود را کرده و هرگز دراجراها کوتاهی نکرده است, اما نهایتا" گروه چاره ی دیگری جزء به تعویق انداختن اجراهای خود نداشتند.


راجر به شدت اندوهگین است به ویژه که بسیار به دنبال کارهای Teen Cancer America در لس انجلس بوده, سازمان خیریه ای که گروه The Who بصورت خستگی ناپذیر بروی آن کار کرده اند. خوشبختانه حال وی رو به بهبود گذاشته و به گفته ی راجر: «ما خیلی متاسف هستیم که طرفدارانمان را اینگونه ناامید کردیم.برای چهار هفته ی گذشته , دائما" به بیمارستان مراجعه کردم و به تشخیص پزشکان به منژیت نوع حاد مبتلا شده ام. اکنون رو به بهبود هستم و به مراتب بهتر شده ام اما نیاز به زمان قابل توجهی برای بهبودی کامل دارم. دکترها به من اعلام کردند که به بهبودی کامل دست پیدا می کنم اما امسال نباید هیچ اجرایی را داشته باشم.»


Pete Townshend اضافه می کند که؛ «ما  برای بهار 2016 مجددا" برنامه ریزی می کنیم. از تمامی طرفدارانی که طی 50 سال گذشته مارا حمایت کرده اند عذرخواهی می کنیم. به محض اینکه راجر به بهبودی دست پیدا کند ما از همیشه قوی تر باز می گردیم و در کنار هم اجرایی را برای شما نمایش خواهیم داد که برای همیشه به خاطر بسپارید.»


 

منبع : ریتم نو

نویسنده : اشکان شاهرخ
برچسب ها: ریتم نو The Who
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
تقویم هنری ادامه