ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

کد خبر: ۸۵۴۷
تاریخ انتشار: ۲۲:۴۷ - ۲۷ شهريور ۱۳۹۴

چهارمين آلبوم " فريد كريميان " منتشر می شود  

ریتم نو: فريد كريميان خواننده و آهنگساز باسابقه موسيقي پاپ در حال آماده سازي آلبوم چهارم خود است.
Screenshot_2015-09-18-23-36-45-1


كريميان طي ماههاي گذشته با انتشار چند تك آهنگ حضور دوباره اش در عرصه موسيقي پاپ را اعلام كرده و اين روزها علاوه بر پي گيري روند انتشار تك آهنگ هايش، مشغول تهيه آلبوم چهارمش هم هست.  او كه طي سالهاي گذشته سه آلبوم "غريبه آشنا"، "آواي زمستان" و " كنارم باش" را به بازار عرضه  و خود را به عنوان يك خواننده و آهنگساز جدي به جامعه موسيقي پاپ معرفي كرده، سابقه همكاري با چهره هاي مهمي همچون روزبه بماني، فرزاد فتاحي، ترانه مكرم و ... را در كارنامه دارد.



كريميان همچنين با آلبوم غريبه آشنا كه با همراهي برزو ارجمند به بازار عرضه شد، نام خود را مطرح كرد و اينك در دوره جديد فعاليت هايش، آثار شخصي خود را با تكيه به موسيقي كلام و ملودي محور در دست تهيه دارد.


او درباره اين نگاهش به موسيقي پاپ به  ریتم نو گفت:" در ميان آثار متنوع  امروز موسيقي پاپ من به موسيقي جدي و كلام محور همچنان معتقدم. پيش از اين هم در آلبوم هايم با ترانه سرايان مطرح موسيقي كشور نظير روزبه بماني همكاري داشته ام و در آثار جديدم نيز به اين روند ادامه خواهم داد. احساس مي كنم همچنان شعر قوي و موزون مي تواند مخاطبان بسياري را جذب كند. البته بايد با نگاهي امروزي به موسيقي نگاه كرد. امروز چهره هاي جواني مثل اميرعلي بهادري توانسته اند توجه علاقه مندان جدي موسيقي را جلب كنند. ايده من اين است كه مي توان با شور جواني و خلاقيت هاي ويژه همچنان موسيقي جدي خوب و پرمخاطب منتشر كرد."



منبع : ریتم نو

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
تقویم هنری ادامه