ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

تاریخ انتشار: ۱۰:۲۵ - ۲۷ شهريور ۱۳۹۴

آلبوم افشارستان2 جدیدترین اثر میلاد درخشانی منتشر و رونمایی شد

ریتم نو : مراسم رونمایی از تازه ترین آلبوم میلاد درخشانی نوازنده ، آهنگساز و خواننده موسیقی کشورمان با عنوان « افشارستان 2 » از ساعت 17 روز پنجشنبه بیست و ششم شهریور ماه با حضور تعدادی از هنرمندان و نوازندگان اثر در شهر کتاب فرشته برگزار شد.
02

آلبوم «افشارستان 2» ساخته میلاد درخشانی جدیدترین اثر موسیقایی این هنرمند بعد از انتشار آلبوم « اشارات نظر » است که در قالب هفت قطعه بی کلام با نام های تنهایی ، سفر ، اشک را زیست ، اینجا میا تو هم افسرده می شوی ، مکاشفه قبل از طوفان و از تو تا من سکوت ، روانه بازار موسیقی شده است.


از میلاد درخشانی پیشتر آلبوم های «افشارستان» ، «هیچم خبر از هیچ» ، «سرخوش» و «اشارات نظر» به همراه چند تک آهنگ انتشار یافته است. وی همچنین در آلبوم‌های رومی 1 ، رومی 2 ، رومی 3 و آخرین غزل رومی با پدرام درخشانی و در آلبوم‌های شایعه نادر مسچی ، جاده رویاها سیروان خسروی ، هم آواز پرستوهای آه علیرضا قربانی ، جشن تنهایی شهاب رمضان ، اکسیژن بابک جهانبخش ، لیوا گروه دارکوب ، بی تابی امیر یگانه ، بن بست راهی محتشمی و ... با این هنرمندان همکاری داشته است.


گفتنی است ساخت این اثر از اواخر سال 1393 آغاز شد. آلبوم شماره 1 نیز پیش از این در سال 86 عرضه شده بود.


لازم به ذکر است که در این اثر رضا تاجبخش (کیبورد) ، پدرام درخشانی (سنتور) ، آرش سعیدی (باس) ، ایلیار خسروی (درامز) ، اشکان آبرون (کیبورد) ، آرون حسینی (سازهای الکترونیک) و خودش نیز تار و گیتار و سازهای کوبه ای نواخته است.


همچنین گرافیک این آلبوم اثر «علیرضا نبئی» است.


در این مراسم هواداران پس از خرید آلبوم از داخل شهر کتاب ، به آلاچیق داخل حیاط شهر کتاب آمدند و به نوبت به سمت میلاد درخشانی و آرش سعیدی رفتند و آلبوم‌های خود را امضا کردند.


در ادامه‌ی مراسم میلاد درخشانی دقایقی با هواداران صحبت کرد و گفت :«از حضورم در اینجا خوشحال هستم و در واقع تولد یک اثر دیگر به هر شکل لذت بخش است و حس خوبی از انتشار آلبوم دارم و چه بهتر که این اثر، اثر خودش باشد. تشکر می‌کنم از شما که صرفا پیگیر آلبوم‌های با کلام نیستید چراکه پیگیری خط فکری یک مولف مهم است. اگر من در حد آن باشم که آلبومم تاثیر هرچقدر کم و زیاد داشته باشد. مطلع هستید که موسیقی واقعی، همان موسیقی بی‌کلام است و برقرای ارتباط با آن کار ساده‌ای نیست به دلیل اینکه دارای نکاتی است که شاید شنونده عادی و کسانی که موسیقی را صرفا جهت لذت بردن گوش می کند، نتواند به راحتی ارتباط برقرار کند. آن چه که در نسل جدید شاهد هستیم برقراری ارتباط کم با این نوع موسیقی است که روبه بهتر شدن هست و من نیز سعی خودم را می‌کنم. امیدوارم از آلبومی که به دستتان رسیده لذت ببرید.»


سپس میلاد درخشانی ، از امیرحسین طباطبایی (تهیه کننده و مدیر برنامه های میلاد درخشانی) ، علیرضا نبئی (مدیر هنری و گرافیست آلبوم) ، رضا کریمی تبار (مدیر اجرایی) ، آرش سعیدی ( نوازنده گیتار باس) ، پدرام درخشانی (برادر میلاد درخشانی) ، رضا فرهادی (صدابردار) و نیما جوان تشکر کرد.


وی همچنین از برگزاری تاریخ کنسرت تهران خبر داد و عنوان کرد :«قرار است که در تاریخ های 11 و 14 مهر ماه در تهران کنسرت داشته باشم اما در این کنسرت آلبوم قبلی یعنی اشارات نظر را اجرا خواهیم کرد و کنسرت آلبوم جدید را بعد از ایام محرم و صفر قطعا برگزار خواهیم کرد که تاریخ و مکان آن متعاقبا اعلام خواهد شد.»


پس از صحبت‌های میلاد درخشانی ، امیرحسین طباطبایی (مدیر برنامه ها و تهیه کننده میلاد درخشانی) لحظاتی به صحبت پرداخت: «بسیار خوشحالم که بعد از یک سال باز با یک آلبوم دیگر از نابغه‌ی موسیقی ایران ، میلاد درخشانی در خدمت شما هستم. افتخار همکاری مجدد با میلاد درخشانی را داشتم و درواقع از همکاری با وی انرژی فوق العاده‌ای می‌گیرم و حس شنوایی من را کاملا ارضا می کند و خیلی خوشحالم که میلاد هواداران خیلی خوبی چون شما دارد که همیشه حمایتش کردید.»


سپس از پدرام درخشانی که آهنگسازی قطعه سوم این آلبوم را برعهده داشته، دعوت شد تا دقایقی هم او با هواداران صحبت کند.وی ضمن خوش‌آمد گویی و تشکر از حضور هواداران گفت: «در این دوره که موسیقی خواننده محور شده و همه می‌گویند کنسرت کدام خواننده؟ تشکر می‌کنم از اینکه شما تشریف آوردید و کارهای میلاد و دیگر دوستانی را که موسیقی بی کلام کار می‌کنند را حمایت می‌کنید. میلاد نیز بسیار پشتکار خوبی داشته و سال گذشته بود که آلبوم قبلی وی منتشر شد و روی نظم خاصی آلبوم بعدی را امسال منتشر کرد و احتمالا سال آینده هم باید منتشر آلبوم جدیدی از وی باشید. شخصا از میلاد رضایت دارم و امیدوار هستم شما را در کنسرت نیز ببینم و اگر از ما حمایت کنید، موسیقی واقعی ادامه پیدا خواهد کرد»


در پایان میلاد درخشانی عنوان کرد :«از طریق سایت بییپ تونز هم می توانید آلبوم را تهیه کنید و دوستانی که تهران نیستند و شاید به سختی به دستشان برسد شاید نتوانند CD اورجینال را تهیه کنند ، می توانند از طریق این سایت آلبوم را خریداری کنند.»


آرش شعیدی ، پدرام درخشانی ، امیر عظیمی ، آرش پاکزاد و آرون حسینی از مهمانان این مراسم بودند.


در ادامه بیننده عکس های «امین باقری» باشید.



منبع : ریتم نو

نویسنده : حمیدرضا پیرمحمدی
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
تقویم هنری ادامه