ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

کد خبر: ۸۴۹۸
تاریخ انتشار: ۰۸:۳۳ - ۲۷ شهريور ۱۳۹۴

مازیار فلاحی و هوادارنش در قاب عکس یادگاری

ریتم نو: مازیار فلاحی خواننده ی احساسی روز 26 شهریور ماه طی دو سانس در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی روی صحنه رفت تا باز هم شبی خاطره انگیز  رابرای هوادرانش رقم بزند.


 در شروع اجرا پرده سفیدی که در وسط استیج نصب شده بود توجه را به خود جلب می کرد، که پس از چند لحظه نماهنگ کوتاهی از عکس یادگاری بر روی آن نمایش داده شد و با بالا رفتم این پرده گروه مازیار فلاحی در قاب عکس بزرگی به عکس یادگاری نشسته بودند که یک به یک از قاب خارج شدند و به نواختن مشغول شدند.


در حالی که همگان منتظر حضور فلاحی بودند چهره ای نا آشنا پشت میکروفن قرار گرفت و شروع به خواندن کرد: «دل دیوونم از تو تنها نشونم از تو / یه عکس یادگاری که خودتم نداری ...» اما در میان بهت همگان با برداشتن کلاه گیس از سر خود حضار شاهد حضور مازیار فلاحی بودند که با صدای جیغ ابراز علاقه خود را به وی نشان دادند.


فلاحی پس از آهنگ «عکس یادگاری»، قطعه « قلب یخی» را اجرا کرد که در پایان این قطعه بیان کرد که تعدادی از تماشاچیان به انتخاب میلاد حسینی روی صحنه بیایند و عکس یادگاری بگیرند.


بعد از گرفتن عکس یادگاری قطعات «نفرین به تو» و «ماه هفتم» اجرا شد که به دلیل همزمانی اجرا با پخش اذان گروه زمان کوتاهی را به استراحت پرداخت.


«عاشقونه»،« لعنت به من»،  «قربون مست نگاهت» و «طاقت غم» دیگر قطعاتی بود که پس از استراحت اجرا شد و سپس با پخش نماهنگ و کلیپ صوتی نامه لیلا، آهنگ «لیلا» اجرا شد و بلافاصله قطعات «دروغه»،« یه روز صافی یه روز ابری»، «مترسک»، «سرگردون»،« رویای واقعی» و میکسی از آهنگ های گریه، تورو دوست دارم، بازم بارون، خداحافظ و زیر بارون خوانده شد


.از دیگر قطعات اجرا شده می‌توان به «دل تنها»، «گندم»، «گیسو»،« دوستت دارم»، و خوشبختی اشاره کرد.


شایان ذکر است که در میان قطعات اجرا شده گه گاهی شاهد هنرنمایی نوازندگان پرکاشن، آکاردئون، ویلون و ساکسیفون به صورت تک موازی بودیم و هوادارن خواننده کنار سیب و رازقی در تمام مدت اجرا با صدای جیغ و دست زدن گروه را همراهی می کردند که در مواقعی فلاحی خود آنها را به این امر تشویق می نمود.


در پایان مازیار فلاحی از هنرمند جوان سینما زنده یاد علی طباطبایی یادی کرد و برای کمال طباطبایی صبر و بردباری را آرزو کرد. سپس به اجرای قطعه فیلم «تیغ عشق» پرداخت که طباطبایی آخرین بازی خود را در این فیلم انجام داده بود.


اجرای مجدد قطعه دروغه پایان بخش این شب به یاد ماندنی بود.


برای مشاهده عکس های این اجرا کلیک نمایید.


منبع : ریتم نو


نویسنده : امین رجبی

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
تقویم هنری ادامه