ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

کد خبر: ۷۹۶۵
تاریخ انتشار: ۲۱:۱۷ - ۲۲ شهريور ۱۳۹۴

حرکت سونامی از لاهیجان ؛ آغازی برای بازگشت دوباره

ریتم نو : « مهدی مقدم » خواننده موسیقی پاپ کشورمان پس از ده سال دوری از استیج ، برای نخستین بار به همراه گروه سونامی روز 21 شهریورماه در سالن البرز لاهیجان روی صحنه رفت.
Mehdi Moghaddam (lahijan) ritmeno (1)

کنسرت این خواننده برخلاف دیگر اجراها بانظم و کیفیت بالایی برگزار شد و توانست رضایت مخاطبین این کنسرت را به همراه داشته باشد.

با آمدن اعضای سونامی و نواخته شدن اولین قطعه، حضار منتظر آمدن « مهدی مقدم » روی استیج بودن که وی از میان جمعیت بیرون آمد و موجب غافلگیری تماشاگران شد.

مقدم کنسرت خود را با قطعه «خونسرد» از آلبومی با همین نام شروع و در ادامه قطعاتی همچون، سونامی، نیستی، قصه، شفا، یکی یه دونه، پشیمون و... را اجرا کرد و در اولین اجرایش پس از ده سال میزبان « سعید سام » بود.

روزبه پهلوان نژاد(درامز)، آرمن کشیشی(گیتار)، رادین یوسفیان(پرکاشن)، حامد حمید زاده(گیتار باس)، محمود عربانی(ویولن) و امیر محمدی(ساکسیفون) اعضای ارکستر مهدی مقدم را به سرپرستی «محمد شاکر»تشکیل می‌دادند.

مهدی مقدم روز بیست و سوم شهریور ماه در جزیره کیش و روز بیست و ششم شهریورماه در شهر دامغان به روی صحنه می رود و در ادامه تور کنسرت‌های خود در شهرهایی همچون تهران، انزلی، گرگان و... به اجرای برنامه می‌پردازد.

کنسرت مهدی مقدم به تهیه کنندگی 《مجید پیرایش》 مدیربرنامه های این خواننده برگزار گردید.

منبع : ریتم نو

 

در ادامه بیننده عکس های فریدون حسندوست از این اجرا باشید.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
انتشار یافته: ۱
گزارش تصویری کنسرت مهدی مقدم در لاهیجان+گزاراشات رسانه ها | سایت رسمی هواداران مهدی مقدم
Germany
۰۰:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۶
[…] های دیگر : تهران موزیک – هنر گیلان – گیلان خبر – ریتم نو – موسیقی […]
تقویم هنری ادامه