ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

کد خبر: ۷۶۵۹
تاریخ انتشار: ۰۸:۴۳ - ۲۱ شهريور ۱۳۹۴

گروه موسیقی شکاف از کافه تا چارسو

ریتم نو : گروه موسیقی شکاف به خوانندگی، آهنگسازی و ترانه‌سرایی «حمید صادقیان» عصر جمعه بیستم شهریورماه در پردیس چارسو در دو بخش به اجرای قطعات خود پرداختند که این اجرا با استقبال خوبی از سوی دوستداران موسیقی روبرو شد.
ShekaafBand-Ritmeno (1)

 

 

اعضای گروه موسیقی شکاف که پیش از این اجراهای مختلفی در کافه‌ها داشتند برای اولین بار در این سالن روی سن رفتند و مخاطبین این گروه می‌توانستند جهت حمایت در حین اجرای برنامه به‌دلخواه بلیت تهیه کنند.

اجرای گروه شکاف با قطعه «رهایی» آغاز و در ادامه قطعات آینه ، غرق‌شده در سراب ، بوف کور غم ، بوسه خزان، تقاص ، به رنگ تو ، چشمان حسرت و من در بخش اول نواخته شد و این گروه پس از استراحتی کوتاه در بخش دوم به اجرای شش قطعه پرداخت که با قطعه « بوسه خزان» آغاز و با قطعه «چشمان حسرت» به پایان رسید.

حمید صادقیان در فاصله بین دو بخش در گفتگوی کوتاه خود با خبرنگار سایت ریتم نو گفت: «برای گروه شکاف از سال 92 در ارشاد پرونده تشکیل دادیم و به‌صورت رسمی شروع به فعالیت کردیم. من و خواهرزاده‌ام (که کلاس ششم دبستان هستند) و هنرنمایی‌اش را مشاهده کردید از ابتدا در گروه حضور داشتیم و تغییراتی در گروه ایجادشده که اکنون به این گروه رسیده‌ایم.»

وی در ادامه در مورد اجرای گروه شکاف در سالن پردیس چارسو بیان کرد: « این اولین اجرای ما در چارسو است و ما پیش از این اجراهای کافه‌ای داشتیم و از طریق دوستانمان با این فضا آشنا شدیم که سالن این امکان را به ما می‌داد که ساز بندی و صدابرداری داشته باشیم. ما با آقای اشکان خطیبی (مدیریت سالن) صحبت کردیم و نمونه کارهایمان را برای ایشان از طریق ایمیل ارسال کردیم و اولین زمانی که داشتند را گرفتیم و انشاله بتوانیم که اجراهای بیشتر و بهتری را ارائه دهیم.»

صادقیان در خصوص کارهای اجراشده توسط گروه موسیقی شکاف ابراز داشت: « ما در این برنامه دوازده کار اجرا می‌کنیم که آهنگسازی تمامی کارها را شخصاً بر عهده‌دارم و اشعار به زبان فارسی و با یک نوع اعتراض خاص است و بیشتر کارها تم پاپ-راک دارد که یازده کار از سروده‌های خودم و یک کار از سروده‌های خانم مونا مجدی هست.»

شهرام یوسفی (بیس)، امیر صمدی (بک وکال و گیتار)، ایمان فرهودی (پیانو کیبورد)، پژمان نوری (درامز) اعضای این گروه را به سرپرستی، آهنگسازی، ترانه‌سرایی و خوانندگی «حمید صادقیان» تشکیل می‌دهند که البته نیما دانش(گیتار)نیز عضوی از گروه شکاف است که به خاطر خدمت سربازی در این اجرا حضور نداشت.

گفتنی ست که اعضای گروه بزرگراه، مهران مختار پور(خواننده گروه پیکلاویه)، اشکان شاهرخ(نوازنده گیتار الکتریک) و... مهمانان این اجرا بودند.

 



منبع  ریتم نو

نویسنده : مریم رفایی

عکس : امین رجبی
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
انتشار یافته: ۷
فرید
Iran, Islamic Republic of
۰۷:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۲
سلام
خیلی عالی بود, تبریک به گروه شکاف و به خصوص دوست خوبم امیر صمدی
با آرزوی موفقیت برای این گروه و شنیدن خبرهای خوب بیشتر در آینده
رامین مدانلو
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۲
کارهای گروهتون رو دوست دارم. امیدوارم در آینده شاهد کارهای بیشتری ازتون باشم. تبریک میگم
امیر
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۴
سلام به دوستان عزیزم (فرید و رامین)
با حمایت شما عزیزان ادامه راه امکان پذیره
در ضمن رامین جان بی صبرانه منتظر کنسرت شما در دی ماه هستیم
حامد
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۴
سلام
فوق العاده ..
BIG ike

موفق باشید..ببینیم شما رو در سالن میلاد.
پژمان
United States
۰۳:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۷
مرسى حامد جان
مونا
Japan
۱۲:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۶
اجرای فوق العاده ای بود. تبریک. سبک متفاوت و دوست داشتنی این گروه یه اتفاق تازه برای موسیقی کشور ماست. موفقیت بیشتر رو براتون آرزو دارم.
پژمان
United States
۰۳:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۷
سلام
ممنون بابت حمايتنون. اميدواريم روز جمعه ١٠ مهر هم مثل قبل ببينيمتون. يه اجراى پر انرژى
تقویم هنری ادامه