ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

کد خبر: ۷۲۴۶
تاریخ انتشار: ۱۶:۱۹ - ۱۸ شهريور ۱۳۹۴

آیین تجلیل از تولیدات موسیقی شهدای غواص برگزار می‌شود

ریتم نو: مراسم آیین تجلیل از تولیدات موسیقی شهدای غواص ، روز شنبه 21 شهریور ماه ساعت 17 در سالن سوره حوزه هنری برگزار می‌شود.


 

 
آیین تجلیل از هنرمندان عرصه موسیقی شعر و ترانه با موضوع شهدای غواص روز شنبه با حضور خانواده‌های شهدا، سید محمد مهدی خاموشی، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی، محسن مومنی شریف، رئیس حوزه هنری، فاضل نظری، معاون هنری حوزه هنری، علیرضا قزوه، مدیر مرکز آفرینش‌های ادبی حوزه هنری، اصحاب رسانه، چهره های فرهنگی هنری ایران اسلامی برگزارمی‌شود.
این مراسم با اجرای عبدالله روا با شعر خوانی شاعران، رونمایی نماهنگ و قطعات موسیقایی و بخش‌های مختلفی همراه خواهد بود که در یکی از این بخش ها نماهنگ »اشک آینه« با خوانندگی میلاد هارونی رونمایی می‌شود.
این اثر با ترانه‌ای از قاسم صرافان و به کارگردانی وحید امینی توسط موسسه فرهنگی هنری کساء و با همکاری حوزه هنری تولید شده است.
همچنین در بخش دیگر نماهنیک هفت پنج به خوانندگی کیان مقدم و با ترانه‌ای از احمد امیرخلیلی رونمایی می شود، این در حالی است که قطعه موسیقایی غواصان مروارید به خوانندگی سید علی میرمحمدی و دفاع از شط به خوانندگی غلامرضا صنعتگر نیز رونمایی خواهد شد.
گفتنی است در این برنامه خانواده های دو شهید علی صبوری و حسین خرازی نیز حضور دارند. سالن سوره حوزه هنری واقع در خیابان حافظ نرسیده به حافظ است. ورود برای تمام علاقه مندان آزاد است.

 

منبع : ریتم نو
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
تقویم هنری ادامه