ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

تاریخ انتشار: ۱۲:۵۵ - ۱۶ شهريور ۱۳۹۴

دومین آلبوم رسمی گروه چارتار منتشر شد

ریتم نو : آلبوم جدید گروه موسیقی چارتار با عنوان « جاده می رقصد » به تهیه‌کنندگی «مهدی سوفالی»  و « سید محمدحسین تفرشی»  از صبح امروز شانزدهم شهریورماه منتشر و راهی بازار موسیقی کشور شد.
08

نزدیک دو سال از انتشار آلبوم « باران تویی » می‌گذرد و طرفداران منتظر شنیدن کارهای بیشتری از این گروه بودند که صبح امروز این انتظار به سررسید و آلبوم این گروه پرطرفدار به نام  « جاده می رقصد »  انتشار یافت.

این آلبوم از نه قطعه به نام‌های لیلاچه ، آسمان هم زمین می‌خورد ، جاده می رقصد، ببر، حضوری اتفاقی ، هیچ در هیچ ، من دهانم ، غزل نشد و دریچه می‌باشد که پیش از انتشار آلبوم قطعات آسمان هم زمین می‌خورد و دریچه از این آلبوم توسط گروه چارتار  در فضای مجازی منتشر شد.

آرش فتحی ، آیین احمدی فر ، احسان حائری و آرمان گرشاسبی چهار عضو اصلی این گروه هستند که در دو سال اخیر کنسرت‌هایی در تهران و شهرستان‌های برگزار کرده‌اند.

گفتنی است مراسم رونمایی این آلبوم ، امروز دوشنبه شانزدهم شهریورماه از ساعت 19 الی 22 در فضای باز کاخ نیاوران با حضور کلیه عوامل آلبوم و علاقه‌مندان  به موسیقی برگزار خواهد شد.

 

از کاربران فهیم سایت «ریتم نو» درخواست داریم تا به جهت حفظ حقوق مادی و معنوی مؤلفان اثر، نسبت به تهیه نسخه اصلی اقدام نمایند.  همچنین در ادامه می‌توانید کاورهای این آلبوم را ببینید و دریافت کنید.



منبع : ریتم نو

نویسنده : حمیدرضا پیرمحمدی
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
تقویم هنری ادامه