ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

تاریخ انتشار: ۱۵:۵۱ - ۱۴ شهريور ۱۳۹۴



ریتم نو : گروه موسیقی داماهی غروب جمعه مورخ 13 شهریور از آلبوم جدید خود در حضور دوستداران موسیقی به روایت داماهی رونمایی کرد. این مراسم رونمایی در شهر کتاب فرشته درحالی برگزار شد که محوطه شهرکتاب مملو از کسانی بود که شاهد اولین هنرنمایی این گروه بعد از انتشار آلبومشان بودند.


رضا کولغانی خواننده ، دارا دارایی نوازنده گیتار بیس ، ابراهیم علوی نوازنده گیتار و عود ، حمزه یگانه نوازنده کیبورد و بنجو و شایان فتحی نوازنده درامز و پرکاشن گروه داماهی را تشکیل میدهند.
مراسم با سی دقیقه تاخیر و ورود استاد قنبر راستگو ، معروف به خالو قنبر آغاز شد.
خالو قنبر در آغاز با صدای ساز و آواز بی نظیر خود صحنه را آماده ی ورود اعضای داماهی کرد، قطعه محله خاموشان نیمی توسط خالو قنبر به تنهایی و نیمی با همراهی اعضای داماهی به صورت اصیل اجرا شد و با استقبال فراوان حاضرین در مراسم همراه بود.

پس از آن دارا دارایی نوازنده گیتار بیس داماهی از خالو قنبر به خاطر حضور و همراهی اش در این مراسم تشکر کردو گفت: من با همراهی رضا کولغانی و احسان رسول اف از حدود یک سال و نیم پیش تصمیم به تهیه این آلبوم گرفتیم و ماحصل این تلاش به گوش شما خواهد رسید؛ در این مسیر شایان فتحی از اعضای گروه هم در نوازندگی و هم صدابرداری بسیار کمک کرد.
دارا دارایی پس از معرفی قطعه محله خاموشان این قطعه را برای بار دوم به روایت داماهی اجرا کردند ؛ استقبال حضار از اجرای دوم نشان دهنده ی رضایت آن ها از روایت متفاوت داماهی بود.
بعد از قطعه محله خاموش داماهی راوی تصنیف شناخته شده ی بارون بارونه از ساخته های استاد عطاالله خرم شد و در نهایت با تشویق بسیار به اجرا و انتظار هواداران برای رونمایی از آلبوم پایان داد.
بعد از اجرای این تصنیف احسان رسول اف تهیه کننده آلبوم به صورت کوتاه از تمامی عوامل و کسانی که در تهیه این آلبوم کمک کردند تشکر کرد و از کنسرت پیش روی گروه داماهی خبر داد که روزهای 19 و 20 شهریور ماه در برج آزادی برگزار میشود ؛ علاقه مندان جهت تهیه بلیط این کنسرت میتوانند به وبسایت www.peeshnahad.com مراجعه کنند.
در آخر پس از رونمایی کاور آلبوم توسط خالو قنبر از حاضرین درخواست شد که به صورت دسته جمعی این کاور رونمایی شده را امضا کنند و مردم نیز از این درخواست استقبال کردند.
داماهی با این خواسته نشان داد که تک تک هوادارانش از سرمایه های با ارزش این گروه موسیقی به حساب می آیند.
این مراسم پس از امضای پک های آلبوم توسط اعضای داماهی به پایان رسید که در ادامه میتوانید شاهد صحنه هایی از برگزاری این مراسم از نگاه دوربین دنیا گردینی باشید.
لطفا برای حمایت از این گروه خوب موسیقی ایران آلبوم داماهی را به صورت اورجینال تهیه و یا از طریق وبسایت بیپ تونز خریداری کنید.

منبع : ریتم نو
نویسنده : حامد سلگی
برچسب ها: ریتم نو داماهی
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
تقویم هنری ادامه