ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

کد خبر: ۶۸۴۵
تاریخ انتشار: ۱۹:۱۴ - ۱۴ شهريور ۱۳۹۴

خوشگل عاشق سالن را لرزاند

ریتم نو : کنسرت فریدون آسرایی خواننده بنام موسیقی پاپ کشورمان جمعه سیزدهم شهریور ماه سال جاری ، در دو سانس و به همت شرکت رویال هنر پارس در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران برگزار شد.
Fereydoun Asraei (26)

 

فریدون آسرایی در این کنسرت گلچینی از قطعات محبوب قدیمی اش را همراه با قطعاتی از آلبوم « عشق یعنی » با هنرنمایی ارکستری به رهبری « ایمن خراسانی راد »به اجرا درآورد.

در ابتدای کنسرت اعضای گروه ارکستر به روی صحنه حاضر شدند و فریدون آسرایی با خواندن آهنگ هیت عشق یعنی پا به روی صحنه گذاشت.

در ادامه آسرایی قطعات گل نازم ، طاقت بیار ، سلام ، افسون ، هنوز همونیم ، دوست دارم ، نگاهت ، یاد تو می افتم ، خاطره ، چشمات مال منه ، ببخشید ، پشیمونی ، فاصله ها ، یادش بخیر (بدون آهنگ) و در نهایت قطعه محبوب و پرطرفدار آهای خوشگل عاشق را برای طرفدارانش اجرا کرد و در میان تشویق های حضار به کار خود پایان داد.

اعضای ارکستر آسرایی به رهبری <<ایمن خراسانی راد>> نوازنده گیتار متشکل از : نیما رمضان (گیتار الکتریک) ، کارن زیاری (پیانو و کیبورد) ، سینا پرتوی (درامز) ، حسام متولی (پرکاشن) ، آرش عیوضی (بیس) و امیرحسین محمودی (ویولن) بودند.

عبدالجبار کاکایی ، گروه کاکاوند ، مهدی یغمایی ، پوریا حیدری ، باربد بابایی ، مهرداد میناوند ، لاله اسکندری ، دکتر آذرفر ، بابک مافی ، مجید برومند ، علیرضا میرآقا و محمد زندوکیلی از جمله مهمانان این کنسرت بودند.

حواشی کنسرت :

در هنگام اجرای قطعه افسون ، حسام متولی (نوازنده پرکاشن) ، با فریدون همخوانی کرد که این حرکت در نوع خودش جالب بود.

فریدون قطعه هنوز همونیم را به تمامی مادران تقدیم کرد.

در هنگام معرفی مهمانان ، آسرایی اعلام کرد که قرار بود بهروز صفاریان هم در این کنسرت همراه ما باشند اما متاسفانه در جمع ما نیستند و در همین هنگام بهروز صفاریان با تماس تلفنی از همه ی طرفداران عذرخواهی کرد و اعلام کرد که ترافیک شدید مانع رسیدن به این کنسرت شده است.

بعد از اجرای قطعه دوست دارم ، گروه به اجرای قطعه بی کلام شاد پرداختند که مورد استقبال بی نظیر هواداران قرار گرفت.

بعد از اجرای قطعه یاد تو می افتم ، گروه ارکستر برای بار دوم به اجرای قطعه بی کلام شاد پرداختند.

در هنگام اجرای قطعه خاطره ، فریدون و اعضای ارکسترش به روی استیج نشستند و این قطعه را اجرا کردند.

در هنگام اجرای قطعه ببخشید ، موزیک ویدئو این کلیپ از صفحه نمایش سالن پخش شد.

بعد از اجرای قطعه فاصله ها ، فریدون بار دیگر قطعه پرانرژی عشق یعنی را اجرا کرد.

در انتهای کنسرت قطعه محبوب و پرطرفدار آهای خوشگل عاشق اجرا شد که با همخوانی طرفداران همراه بود و یک شب به یاد ماندنی را برای طرفدارانش رقم زد.

برای مشاهده عکس های این اجرا از نگاه دوربین « امین باقری » کلیک نمایید.

منبع : ریتم نو

نویسنده : حمیدرضا پیرمحمدی
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
تقویم هنری ادامه