ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

تاریخ انتشار: ۱۲:۴۱ - ۱۴ تير ۱۴۰۱

سعید صارمی و یک رویداد متفاوت موسیقی

سعید صارمی نوازنده سازهای کوبه‌ای یکی از متفاوت‌ترین رویدادهای موسیقی را شامگاه پنج‌شنبه 9 تیرماه در نمایشگاه مركزی شركت هارمونی برگزار کرد.

به گزارش ریتم نو، سعید صارمی که سابقه همکاری با هنرمندان سرشناسی همچون ناصر چشم آذر، رضا صادقی، احسان خواجه امیری و علیرضا عصار را در کارنامه هنری خود دارد؛ در این برنامه میزبان مهمانانی از کشورهای گوناگون جهان بود.

وی که تنها هنرمند ایرانی كمپانی بزرگ و مطرح آمریكایی   (Latin percussion)LP  از سال ٢٠١٥ تا به امروز به شمار می‌رود طی یک اجرای خصوصی در مجموعه هارمونیک به هنرنمایی پرداخت.

سعید صارمی و یک رویداد متفاوت موسیقی

در توضیح این اجرای موسیقی گفته‌شده است که سفری از عدم به وجود، از تعلیق و بی‌وزنی فضا به‌سوی زمین است. ابتدا به سراغ کویر و موسیقی مردمان بادیه‌نشین می‌رویم و سپس به‌سوی مقصدی دیگر، با تلفیقی از نور و نمایش و موسیقی ابتدا به دشت و بعد به‌سوی جنگل می‌رویم، در ادامه به سراغ شهر شلوغ و پرهیاهو و درنهایت به‌قصد آرامش دریا و در عمق دریا به پایان این سفر موسیقایی می‌رسیم.

ازجمله فعالیت‌های موسیقی سعید صارمی می‌توان به‌اختصار به اجرای چندین تئاتر موزیكال، آمدیم نبودید رفتیم (پرفروش‌ترین تئاتر تاریخ ایران ) به كارگردانی رضا حداد و قحطی نور به كارگردانی امین حیایی، بازی و اجرا در سریال محبوب یاغی به كارگردانی محمد كارت، همكاری و اجرا در اركستر سمفونی (ویولت)، همكاری و اجرا با گروه داركوب و عضویت در اركستر صدا سیما اشاره داشت.

منبع: ریتم نو
برچسب ها: سعید صارمی
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
تقویم هنری ادامه