ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

کد خبر: ۶۰۴۳۴
تاریخ انتشار: ۱۰:۵۳ - ۱۲ تير ۱۴۰۱
در سالن میلاد نمایشگاه؛

علی منتظری با «خنده» روی صحنه رفت/ اجرای قطعه جدید

علی منتظری خواننده قطعه معروف «جانان» در دومین اجرای رسمی خود شامگاه شنبه ۱۱ تیرماه سال جاری در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران روی صحنه رفت.

به گزارش خبرنگار ریتم نو، علی منتظری که چند سالی‌ ست با چندین قطعه بین مخاطبان موسیقی پاپ به شهرت رسیده است، پس از برگزاری نخستین اجرایش در روز‌های پایانی سال ۱۴۰۰ در برج میلاد؛ این بار میزبان هواداران خود در سالن میلاد نمایشگاه شد و اجرایی را در دو نوبت به روی صحنه برد و تعدادی از قطعات منتخب و پرطرفدارش را به همراه جدیدترین اثر خود بانام «خنده» پیش روی مخاطبان قرار داد.

 منتظری اجرای خود را با قطعه «زیبای ناز» آغاز کرد و در ادامه قطعات «ماهی»، «ماه تابانم» و «دریا» اجرا شدند تا نوبت به قطعه معروف این خواننده برسد.

"امشب زده به‌سرم/ که دل تو رو ببرم/ دورت بگردم" خوانده شد و تماشاگران یک‌صدا این قطعه محبوب را همخوانی کردند. قطعه‌ای که در  سال اخیر به یکی از قطعات محبوب و به‌اصطلاح هیت موسیقی پاپ تبدیل‌شده است و از همان ابتدای برنامه تقاضا برای اجرای آن به گوش می‌رسید.

«حق میدم» و «مهربانم» دیگر قطعات انتخابی این کنسرت بودند و در ادامه قطعه «قایق» به‌صورت دلی و با همراهی ساز پیانو و ویولن اجرا شد که حس و حال متفاوتی به سالن داد اما در انتها تمامی اعضای ارکستر با منتظری همراه شدند و مخاطبان با شور و هیجان بیشتری شروع به همخوانی کردند.

در ادامه قطعات «دلبر»، «بی‌تابی»، «بی سرو سامان» و «جان دلم» یکی پس از دیگری به اجرا درآمدند که هرکدام از آن‌ها جزو قطعات پرطرفدار و محبوب منتظری به شمار می‌آیند اما اجرای ‌قطعه «بی سرو سامان» پرشورتر از دیگر قطعات و با تقاضای زیاد تماشاگران همراه بود.

علی منتظری در پایان ست لیست کنسرت خود به سراغ اجرای قطعه تازه منتشرشده‌اش رفت و برای نخستین بار قطعه اکتیو و شاد «خنده» را اجرا کرد.

با درخواست مخاطبان برای اجرای مجدد قطعات «زیبای ناز» و «جانان»؛ منتظری این دو قطعه را به‌عنوان حسن ختام دومین کنسرت رسمی‌اش خواند.

اعضای ارکستر علی منتظری به رهبری فتاح فتحی نوازنده کیبورد را مهدی نیکرو (درامز) ، معین قمری (گیتار بیس)، فرید سناور (گیتار نایلون) ، مسعود عابدینی (گیتار الکتریک)، علی شاهقلی (پرکاشن) ، آرش روشن (ویولن)، مهدی اقبالی  (کیبورد ۲) به صدابرداری سجاد مهدی پور تشکیل می‌دادند.

کنسرت علی منتظری  11 تیرماه 1401 طی دو سانس به تهیه‌کنندگی علی مهرآور و مدیریت برنامه میثم خلفی برگزار شد.

 

نویسنده : مریم رفائی
منبع: ریتم نو
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
تقویم هنری ادامه