ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

کد خبر: ۶۰۳۸۰
تاریخ انتشار: ۱۳:۴۷ - ۲۴ خرداد ۱۴۰۱

حجت اشرف زاده به صحنه رفت/ «ماه و ماهی» همچنان محبوب!

حجت اشرف زاده خواننده قطعه معروف «ماه و ماهی» 23 خردادماه 1401 در مرکز همایش‌های برج میلاد تهران به‌روی صحنه رفت.

به گزارش خبرنگار ریتم نو، حجت اشرف زاده کنسرت دوشنبه‌شب خود را با قطعه «پاییزی‌ام» آغاز کرد و ضمن خوشامدگویی به تماشاگران به سراغ اجرای آهنگ «زیبای منی» رفت که با همخوانی و استقبال مخاطبان همراه شد.

«بی‌خبر از تو و من تاب ندارم/ بعد تو خود را به که باید بسپارم» خوانده و با همراهی تماشاگران قطعه «بی‌خبر از تو» شنیدنی شد و نوبت به اجرای قطعه شاد «زندگی جانم» رسید که فضای سالن را تغییر داد.

انتخاب بعدی اشرف زاده قطعه معروف «نگارم» بود که پس از اجرای زیبای آن به معرفی امید صباغ نو ترانه‌سرای این اثر و از مهمانان حاضر در سالن پرداخت.

قطعه «عاشق توأم» تیتراژ برنامه فرمول یک، دیگر انتخاب اشرف زاده برای این برنامه بود و پیش از اجرای قطعه «دورت بگردم» بیان کرد: «خیلی قربان صدقه و واژه‌های زیبا از بزرگ‌ترهای ما به‌جای مانده که یکی از آن‌ها "دورت بگردم" است و یکی از من پرسید از گفتن این کلمه به مردم خسته نمی‌شوی! شما اگر عاشق یک نفر باشید چند بار به او می‌گویید؟ من آن‌قدر دورتان بگردم که بمیرم!»

این خواننده ضمن اشاره به حوادث اخیر در شهرهای یزد، طبس و آبادان و همدردی با خانواده‌های جان‌باختگان، گفت: من برای همدردی با هم‌وطنان عزادار دو هفته کنسرت‌هایم را لغو و از آن‌ها در صفحه اینستاگرام برای این اجرا کسب اجازه کردم.»

سپس اجرای قطعه احساسی «دلم میخواد گریه کنم» را به خانواده‌های جان‌باختگان تقدیم کرد.

قطعه «جان منی» با همراهی ارکستر اجرا و به دلیل استقبال مخاطبان، قسمتی از آن بدون همراهی ساز و با همخوانی تماشاگران شنیدنی شد و در ادامه اشرف زاده به اجرای قطعه‌ای گیلکی پرداخت.

«باران ببارد» و «آتشم باش» اجرا شدند و سپس ریمیکسی از قطعات «مهدخت»، «سفر نرو»، « از یادها رفته» به اجرا درآمد.

در ادامه قطعات «رفیق»، «کمان ابرو» و «ماه بی تکرار» اجرا شد و نوبت به آهنگ معروف و محبوب «ماه و ماهی» رسید که سالن با نور گوشی‌ها روشن شد و همخوانی تماشاگران تا انتهای قطعه ادامه داشت و نشان می‌داد این قطعه یکی از آثار ماندگار اشرف زاده است که همچنان پس از گذشت سال‌ها محبوب است.

پس از اجرای قطعه «دل تنگ توأم» و «شهرزاد» نوبت به اجرای آخرین آهنگ «عزیز بشین کنارم» رسید.

مرتضی ساعت‌چی و کمال صداقت ازجمله مهمانان این اجرا بودند.

گزارش تصویری کنسرت حجت اشرف زاده 

نویسنده : امیرحسین حاجی علی محمدی
منبع: ریتم نو
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
تقویم هنری ادامه