ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

کد خبر: ۶۰۳۶۲
تاریخ انتشار: ۱۱:۴۰ - ۱۲ خرداد ۱۴۰۱

در نخستین کنسرت کسری زاهدی چه گذشت؟

نخستین کنسرت کسری زاهدی خواننده جوان و نوظهور موسیقی پاپ سه شنبه شب دهم خردادماه سال جاری در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار شد.
به گزارش خبرنگار ریتم نو، کسری زاهدی خواننده قطعه معروف «شاخه گل» نخستین کنسرت رسمی خود را به همت موسسه فرهنگی هنری «آراد» روی صحنه برد.
این برنامه در دو نوبت برگزار شد و زاهدی کنسرت خود را با قطعه «چشمات» آغاز کرد.
قطعات یک نفر میرسد از راه، دریا شو، لیلی زیبای من و جاده عشق (ای دونه دونه) انتخاب‌های بعدی این خواننده بودند و سپس نوبت به اجرای قطعه محبوب «شاخه گل» رسید که با همخوانی و استقبال تماشاگران مواجه شد.
کسری زاهدی برای اجرای قطعه بعدی به همراه ارکسترش روی صندلی نشستند و «عاشقترین لیلا» با همراهی نور موبایل تماشاگران به مردم داغ‌دیده آبادان تقدیم شد.

او پیش از اجرای قطعه «عاشقترین لیلا» با ابراز همدردی با خانواده جان‌باختگان برای آن‌ها طلب صبر کرد و گفت: «امیدوارم دیگر شاهد چنین اتفاق‌هایی در کشورمان نباشیم.»

در نخستین کنسرت کسری زاهدی چه گذشت؟
با اجرای ورژن جدید آهنگ «سلامت کردم»؛ قطعات دختر خان، رز مشکی، زبانم لال و رنگین کمون شنیدنی شدند و اجرای مجدد قطعات پرطرفدار «عاشقترین لیلا» و «شاخه گل» حس ختام نخستین کنسرت کسری زاهدی بود.
- کسری زاهدی در این اجرا یک مهمان ویژه داشت و پیش از معرفی گفت که «خیلی سختی کشیدم اما بالاخره شد» و از استیج به پایین آمد و با در آغوش گرفتن مادرش؛ او را به تماشاگران معرفی کرد.
- - رضا بهرام، حامیم، علی‌اصغر مجرد (والیبالیست) و حامد دهقانی ازجمله مهمانان سانس دوم این اجرا بودند.
- کسری زاهدی درباره اجرای شب گذشته خود نوشت: «من دیشب به آرزوم رسیدم، با حمایت های شما، با عشقی که از شما گرفتم، بعد از تموم شدن اجرا، اومدم بیرون و نتونستم جلوی اشکم رو بگیرم. از شهرهای دیگه اومدید، از راه دور اومدید، همه رو میدونم و دست بوستونم و خودم رو مدیون شما میدونم امیدوارم لایق این همه عشق باشم.»
 
نویسنده : امیرحسین حاجی علی محمدی
منبع: ریتم نو
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
تقویم هنری ادامه