ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

کد خبر: ۶۰۳۴۷
تاریخ انتشار: ۱۱:۳۳ - ۰۷ خرداد ۱۴۰۱

گروه هاگ موسیقی فیلم «لاک‌پشت و حلزون» را ساخت

گروه «هاگ» با فیلم سینمایی «لاک‌پشت و حلزون» به کارگردانی رضا حماسی و نویسندگی محسن رضایی، همکاری کرد.

به گزارش ریتم نو، گروه هاگ که آلبوم «رانش» و کنسرت‌هایی را در تهران و شهرستان در کارنامه‌ی خود دارد، با «لاک‌پشت و حلزون» به عرصه‌ی موسیقی فیلم پا گذاشته است. آهنگسازی موسیقی متن و تیتراژ این فیلم کار امیرحسین رضایی سرپرست گروه هاگ است. هومن موسوی نوازنده‌ی ارگن، محسن رضایی، کسرا جلالی و پویا محمدی نوازندگان گیتار و امیرحسین رضایی نوازنده‌ی درامز و بیس، این پروژه را به سرانجام رساندند.

گروه هاگ موسیقی فیلم «لاک‌پشت و حلزون» را ساخت
استفاده از دو ساز گیتار کلاسیک و گیتار آکوستیک در تنظیم موسیقی متن به شکلی تازه با بیانی که یادآور موسیقی محدوده‌ی جغرافیایی مشخصی نباشد، و به‌کارگیری سازهای نشانگر موسیقی راک برای تیتراژ پایانی، با رویکرد و لحن ویژه‌ای که از بلوز تا هارد راک می‌تواند گسترده باشد، و البته در راستای ساختار کلی فیلم کار کند، از نکته‌هایی ست که در موسیقی این فیلم سینمایی می‌تواند به عنوان تجربه‌ای نو، در نظر گرفته شود.
لاک‌پشت و حلزون که به تهیه‌کنندگی هوشنگ نوراللهی و رضا حماسی و با بازی علی مصفا، لیلا زارع، سام نوری، مهران نائل و با معرفی البرز کروبه، زمستان گذشته جلوی دوربین رفته است، به‌زودی بر پرده‌ی سینماها با موسیقی گروه هاگ اکران خواهد شد.

گروه هاگ موسیقی فیلم «لاک‌پشت و حلزون» را ساخت

منبع: ریتم نو
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
تقویم هنری ادامه