ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

کد خبر: ۵۹۸۵۵
تاریخ انتشار: ۱۴:۰۶ - ۳۰ بهمن ۱۳۹۸

«رنگ موهات» امیرحسین نوشالی در راه انتشار

قطعه موسیقی پاپ «رنگ موهات» با صدای امیرحسین نوشالی به آهنگسازی و تنظیم انوشیروان تقوی آماده انتشار شد.

«رنگ موهات» امیرحسین نوشالی در راه انتشاربه گزارش ریتم نو، «رنگ موهات» قطعه ای در سبک پاپ است که ترانه آن را نرگس جعفری سروده است و مسعود همایونی به عنوان نوازنده گیتار الکتریک در آن حضور دارد. میکس و مسترینگ آن را نیز انوشیروان تقوی انجام داده است.
هچنین بابک یوسفی نیز نوازنده کلارینت این قطعه است.
امیرحسین نوشالی؛ خواننده پاپ ایرانی متولد 1360 در رشت است. وی کارشناس داروست و تحصیلات آکادمیکش ارتباطی به موسیقی ندارد.
نوشالی از هشت سالگی آواز را با تلاوت قرآن در دبستان آغاز کرد، آلبوم «دیگه برای داشتنت دیرشده» را در سال 1378 روانه بازار موسیقی کرد و سپس به گروه «پارند» ملحق شد. «این از دوست داشتنت»،«دختر شهر قصه مون»، «سایه روشن»، «مرد تنها»، «دیر شده»، «بی تو»، «تو فرشته» محصول این دوران است.

«رنگ موهات» امیرحسین نوشالی در راه انتشار
وی که پس ازمدتها دوری از موسیقی تصمیم به بازگشت به عرصه را گرفته این روزها قطعه رنگ موهات را تولید و آماده پخش کرده است.
نوشالی که آواز را نزد استاد پوررضا و بعدها استاد محمدنوری آموخته، واز شاگردان گیتار سهراب فلک انگیز است، در سال 1389 توانست با آلبوم «نشونه» با تنظیم اسپندازمذ الهی را به کمک خانواده تجویری و آوای شباهنگ روانه بازار موسقی کشور کند.
نوشالی از معتمدان شهر رشت است که در حوادث اخیر این شهر به دلیل شهره بودنش توانست کمک شایان توجهی به مردم شهرش داشته باشد. به این ترتیب که مردم مراکز حادثه دیده را به وی معرفی می کردند و توسط این خواننده به مسولان اطلاع و کمک رسانی می شد.

منبع: ریتم نو
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
تقویم هنری ادامه