ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

تاریخ انتشار: ۱۰:۰۰ - ۱۶ بهمن ۱۳۹۸

بوشهر به روایت «سیریا» در شیراز

گروه موسیقی بوشهری «سیریا» تازه ترین کنسرت خود را جمعه 18 بهمن ماه در شیراز برگزار می‌کند.

به گزارش ریتم نو، در این کنسرت که با همکاری مجموعه فرهنگی- سینمایی هنر شهر آفتاب شیراز و موسسه‌ی فرهنگی و هنری آوای هنر مهنا برگزار می شود گروه سیریا به روی صحنه می رود و قطعاتی از آلبوم «میز دوتایی» را اجرا می کند.
آلبوم «میزدوتایی» به زودی در بازار موسیقی منتشر خواهد شد و قطعات میز دوتایی، هوار، معشوق دولاچنگ، حجله، جهاز جنی، شعر یادم ر... و پنج قطعه‌ی دیگر که در این اثر به چشم می خورد در تازه ترین کنسرت گروه سیریا اجرا می شود.
«سیریا» فعالیت رسمی خود را سال گذشته با قطعه ی «هوار» آغاز کرد و تابستان امسال با انتشار قطعه‌ی «شعر یادم ر...» از پروژه «میزدوتایی» که با استقبال چشمگیری مواجه شد ادامه و با برگزاری اجراهای متعدد گسترش داد. این گروه پس از انتشار و رونمایی از نخستین آلبوم رسمی خود، کنسرت هایی در تهران، کرج، اهواز، رشت و بندر عباس تدارک خواهد دید.
اعضای «سیریا» محمد لاریان: خواننده و نوازندگان بهروز شریفیان: پرکاشن، معین پاکباز: درامز، مهدی ناصری: گیتار، امیرحسین ماهینی: گیتار باس، مهدی منفرد: نی انبان، نی جفتی و فرشاد برنجی: پیانو هستند که 18 بهمن ماه در دو سانس 18 و 21 در سالن سبز مجتمع هنرشهر آفتاب به اجرای موسیقی خواهند پرداخت.

بوشهر به روایت «سیریا» در شیراز

منبع: ریتم نو
برچسب ها: سیریا کنسرت
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
تقویم هنری ادامه